باید به جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی میدان داد

Visits: 42

رئیس جمهور منتخب در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: باید به جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و سیاست‌گذاری بیش از گذشته میدان داد.

به گزارش  روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت به نقل از  روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب؛ آقای مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز (شنبه) با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
آقای سلطانی‌فر در این دیدار با تبریک انتخاب آقای رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.
آقای رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از تبریک وزیر ورزش و جوانان و گزارش وی اظهار داشت: باید به جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و سیاست‌گذاری بیش از گذشته میدان داد.
رئیس جمهور منتخب همچنین تلاش برای تسهیل مقدمات ازدواج جوانان بر تامین تسهیلات ازدواج و نیز توسعه مراکز مشاوره و حمایت از توسعه تشکل‌های مردم‌نهاد جوانان تاکید کرد.
آقای رئیسی توسعه توامان ورزش همگانی و حرفه‌ای و نیز بهره‌گیری از تجربه، مهارت و دانش پیشکسوتان ورزشی را از جمله رویکرد‌های اصلی دولت سیزدهم در عرصه ورزش برشمرد.