بیانیه کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

Visits: 36

سپاه پاسداران نهادی از دل مردم و برای حمایت از مظلومین ایجاد شده و توانسته است تروریست های مورد حمایت غرب و صهیونیست ها را از منطقه ریشه کن کند.

علی فلاح حقیقی دبیرکل کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: با محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ گفت این تصمیم غیرمنطقی و خلاف عرف بین‌المللی که با هدف ایجاد جنگ روانی صورت می‌گیرد، باید اما همه بدانند ما به  سپاه پاسداران افتخار می کنیم . سپاه پاسداران نهادی است که  از دل یک انقلاب و مردم آن بیرون آمد، سپاهیان با پوشیدن لباس خدمت و از جان گذشتگی و تدبیر و تلاش همواره خود را سپر بلای محرومان و مظلومان کرده اند. چه در جنگ تحمیلی 8 ساله ایران و چه پس از آن در عرصه‌های مختلف و دفاع از ملت‌های مظلوم مسلمان در دنیا. سپاه پاسداران که بعضی از بنیان‌گذاران آن از تیزهوش‌ترین افسران انقلابی ارتش مانند شهید یوسف کلاهدوز بودند، نهادی نظامی با تعریفی جدید در جهان ایجاد کرده است، نگاهی فارغ از تئوری‌های متداول نظامی در جهان که توانست و نشان داد که نظامی‌گری  می‌تواند روحی لطیف و حق‌طلبانه داشته باشد و به جای مراجع قدرت از مظلومین دفاع کند. وی افزود: فرزندانی این مرز و بوم از اقشار عموم جامعه لباس خدمت پوشیدند و نه تنها در عرصه نظامی بلکه در عرصه‌های علمی، پژوهشی، بهداشتی توانستند طی سال‌های اخیر شگفتی‌های بسیاری را رغم بزنند که شاخص رتبه‌بندی‌های این تلاش‌ها موجب سرآمدی ایران عزیزمان در بین کشورهای جهان شد.

از سوی دیگر دفاع از مردم مظلوم کشورهای جهان نیز نشان داد سران قدرت در جهان با پدیده‌ای جدید برخورده‌اند که برخلاف تعریف گذشته نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند و هر روز در حال رشد ، اما با منافع استعمارگرایانه آنها در تضاد است، پس دشمنان به زعم  خودشان باید آن را مورد هجمه قرار دهند. وی افزود: همه بدانند ما به سپاه پاسداران خود افتخار می‌کنیم و از این نهاد انقلابی که توانسته است به بلوغ برسد بر خود می‌بالیم و آنرا مورد حمایت قرار می‌دهیم.

 

علی فلاح

دبیرکل کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت

 

روابط عمومی کانون انجمن های کارفرمایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی