هشتمین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور مهرماه برگزار می‌شود

Visits: 52

کمیته‌ی برگزاری ماراتن برنامه‌نویسی تلفن‌همراه کشور اعلام کرده که هشتمین دور از این رویداد از ۱۰ تا ۱۲ مهر ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

هشتمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور از ۱۰ تا ۱۲ مهر ۱۳۹۹ برگزار می‌شود. براساس اطلاعات روابط‌عمومی این رویداد، ثبت‌نام در این مسابقات آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ادامه خواهد داشت. هدف اصلی از برگزاری این رویداد شناسایی تیم‌های برنامه‌نویسی برجسته‌ی کشور و شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و ورود این تیم ها به بازار کار است.

رویداد ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور از سال ۱۳۹۰ تاکنون در ۷ دوره در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه‌نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است. در این مسابقات، تیم‌های برنامه‌نویسی ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسخه‌ی اولیه برنامه‌ی تلفن همراه در حوزه‌های مشخص‌شده به‌دست کمیته‌ی ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند.

در کل این مدت تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور کاملا بر نحوه عملکرد تیم‌ها نظارت می‌کنند. در انتها، تیم‌های برتر با نظر داوران به مرحله‌ی نهایی راه پیدا می‌کنند و فرصت دارند مجددا برنامه‌ی خود را برای داوران ارائه دهند.

sharif-2تیم های برتر مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و غیرنقدی بخت بسیار زیادی برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT را خواهند داشت. برای ثبت نام در مسابقات و کسب اطلاعات بیشتر، به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه کنید یا با دبیرخانه‌ی رویداد به شماره تلفن تماس ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس بگیرید.

روابط عمومی کانون دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی کشور