نقشه راه اپراتور پست پیشخوان رونمایی شد

Views: 157

نقشه راه اپراتور پست پیشخوان همزمان با برگزاری جلسه مجمع عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت رونمایی شد .

به گزارش روابط عمومی کانون ، در این جلسه که در محل ساختمان مرکزی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت و با حضور نمایندگان و روسای انجمن­های صنفی کشور برگزار شد دکتر فلاح دبیرکل کانون  ضمن اشاره به تلاش 12 ساله برای دریافت پروانه اپراتور پستی و خصوصاً تلاش های انجام گرفته در دو سال گذشته ، توسط واحد حمل و نقل این مجموعه ، آینده دفاتر پیشخوان را حضور در این عرصه جهت ارائه خدمات ارزش افزوده پستی دانست.

وی با ذکر این نکته که  پروانه اپراتوری خدمات پستی توسط شرکت خدمات بار هوایی رسپینا گروه بین الملل  از گروه شرکتهای هلدینگ پیشخوان خدمات ایرانیان دریافت شده  است .اظهار داشت : ایجاد فضای هم افزایی با شرکت پست و سایر اپراتورها درجهت ارتقاء شبکه جزء اهداف مجموعه است بنابر این  باید از ظرفیت موجود در همه بخش ها استفاده کنیم و انتظارات دفاتر را محقق نمائیم.

دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت ضمن ارائه گزارشی از  اقدامات انجام شده جهت افزایش نرخ تعرفه خدمات دفاتر پیشخوان مطابق با تورم سالیانه تاکید کرد : تلاش ­هایی انجام شده که سرویس های متعدد در ارائه خدمات پایدار در دفاتر پیشخوان راه اندازی شود که یک نمونه آن  اخذ مجوز خدمات پستی است.

تعرفه خدمات دفاتر پیشخوان چهار سال است که تغییر نکرده

مهندس مرتضی موسوی  قائم مقام شرکت خدمات بار هوایی رسپینا گروه بین الملل ، نیز در این جلسه اظهار داشت :”پست پیشخوان ” با ارائه خدمات تجمیعی سرویس های اپراتورهای پست خصوصی در کشور ، در جهت ارائه خدمات پستی با رویکرد تکریم مشتری و ارائه خدمات پایدار تلاش خواهد کرد.

وی افزود : دفاتر پیشخوان دولت مطابق با قانون برنامه پنجم و ششم توسعه کشور درجهت کاهش تصدی گری دولت و ارائه خدمات به صورت توزیع شده در کل کشور راه اندازی شده اند که متاسفانه طی چهار سال گذشته تعرفه خدمات آنها تغییری نکرده است و این امر بعنوان چالش جدی این دفاتر مطرح است .

لازم به ذکر است شبکه دفاتر پیشخوان دولت با گستردگی  بیش از 17 هزار دفتر شهری و روستائی در سطح کشور ، همواره تسهیل کننده ارائه خدمات دولت و بخش عمومی در کشور به عموم مردم بوده است و در حال حاضر بیش از 70 هزار نفر شاغل به طور مستقیم در این شبکه مشغول به کار هستند

 

روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت – کد خبر: 40231301