شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان از بین 270 شرکت منتخب و مورد ارزیابی قرار گرفته کشوری، در بین 16 مجموعه حائز شرایط اخذ تندیس طلائی و نقره‌ای و برگزیده همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد

Views: 49

شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان از بین 270 شرکت منتخب و مورد ارزیابی قرار گرفته کشوری، در بین 16 مجموعه حائز شرایط اخذ تندیس طلائی و نقره‌ای و برگزیده همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

مدیرعامل شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان (هلدینگ شبکه دفاتر پیشخوان دولت) گفت: برای چهارمین سال متوالی به عنوان نهاد خدمات‌رسان برگزیده جشنواره به عنوان نهادخدمات رسان برگزیده جشنواره شد.

علی فلاح حقیقی در حاشیه همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: باتوجه به اینکه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شاخص هایی را در خصوص تکریم ارباب رجوع و متقاضیان خدمات و ارتقاء رضایتمندی آنها در رعایت حقوق مصرف کنندگان مدنظر داشته است و علاوه بر خدمات به متقاضیان تلاش نموده تا با ارتقاء سبد خدمات دفاتر این ظرفیت را بعنوان تولید کننده خدمات ارتقاء دهد مشمول دریافت این جایزه ملی گردیده است.
علی فلاح حقیقی خاطرنشان کرد: جلب رضایت مردم، کاهش مراجعه حضوری به مراکز دولتی، کاهش هزینه و ترافیک شهری و نزدیک کردن خدمات در حوزه‌ای که متقاضیان زندگی میکنند ازجمله شاخصهای پیشخوان کشوری برای برگزیده شدن بوده است.
علی فلاح گفت: این جایزه ملی حاصل تلاش همه دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور برای ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان تا دورترین نقاط کشور نقاط کشور بوده است و قطعاً با تلاش همکاری این سرآمدی در ارائه خدمت که مراسم اهداء جایزه نیز به عنوان شهدای خدمت برگزار شد چراغ راهی برای تداوم خدمت رسانی مطلوب به مردم عزیزمان خواهد بود.

 

 

 

 

روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت