خدايا برس به داد ما ديگه پله هم نيستيم شديم پله برقي!!

 serfan 

” يا با ما يا با رقيب ”  جمله اي بود که چند وقت پيش در يک سايت ديدم که معاونت بازاريابي همراه اول خطاب به دفاتر پيشخوان فرموده بودند.