
نمایندگان دفتر پیشخوان خدمات دولت در بوشهر در نشست با معاون توسعه مدیریت استاندار بوشهر از شرکت مخابرات این استان گلایه داشتند.


نمایندگان دفتر پیشخوان خدمات دولت در بوشهر در نشست با معاون توسعه مدیریت استاندار بوشهر از شرکت مخابرات این استان گلایه داشتند.