دیدار دبیرکل کانون کشوری ، رئیس هیئت مدیره انجمن استان قم و اعضاء هیئت مدیره استان با دکتر لاریجانی

Views: 4

دبیرکل کانون کشوری به اتفاق مهدی دارابی رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت استان قم و اعضاء هیئت مدیره انجمن استان طی دیداری در روز جمعه 25/10/94 ضمن دیدار با دکتر لاریجانی در دفتر ایشان ضمن تشکر از ایشان در تدوین برنامه پنجم توسعه از ایشان خواستند تا در برنامه ششم با گنجاندن تداوم فعالیت دفاتر پیشخوان دولت جامعه 70 هزار نفری دفاتر را حمایت کنند .
در این جلسه در ابتدا آقای دارابی ضمن ارائه گزارشی از تعداد، سرمایه گذاری و آثار فعالیت دفاتر در سهولت خدمات رسانی به مردم استان از اشتغال در این حوزه و ضرورت تداوم فعالیت دفاتر اشاره نمود پس از آن در گفتگوئی صمیمی فلاح دبیرکل کانون به سوالات دکتر لاریجانی پاسخ دادند و از ظرفیتهای ایجاد شده در حوزه های زیرساختی این شبکه بزرگ گفتند. در این جلسه دکتر لاریجانی با دستور پیگیری انتظارات دفاتر پیشخوان قول حمایت و رفع دغدغه دفاتر را دادند.
شایان ذکر است دکتر لاریجانی یکی از افراد تاثیرگذار در برنامه پنجم و تصویب قانون دفاتر پیشخوان دولت بودند که بی شک دفاتر در قدردانی از زحمات ایشان که از خانواده ای فرهیخته و مذهبی می باشند در انتخابات مجلس دهم حمایت خواهد کرد.

روابط عمومی کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی کشور