بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است

Views: 2

بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است.
علی فلاح دبیرکل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت گفت با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فصل الخطاب است ، حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح آینده نظام راتضمین خواهد کرد .
فلاح گفت تمام دفاتر حسب اطلاع ، براساس بررسی ها و علایق خود از بین افراد تائید صلاحیت شده از سوی شورای محترم نگهبان گزینه هایی را انتخاب نموده و در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات از تمام توان خود در تهران و سایر استان و شهرستان های کشور بهره برده اند

وی گفت بی شک روز 7 اسفند با حضور حماسی همه ملت ایران پای صندوقهای رای بار دیگر به مردم سالاری دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی آری خواهیم گفت و زمینه آینده ای مقتدر و با عزت را برای کشور عزیزمان رقم خواهیم زد.
عضو کمیسیون تخصصی دولت الکترونیک با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نداشتن نمایندگان دولتی و ضد دولتی گفت تمام کسانی که تائید شده اند چه در مجلس خبرگان و چه در مجلس شورای اسلامی افراد دلسوز انقلاب هستند و مشارکت همگانی برای انتخاب بهترین ها موجب تامین نظر رهبری و آینده نظام خواهد بود.
گفتنی است در این انتخابات تعداد 290 صندلی سبز مجلس شورای اسلامی به اضافه حدودا 20 نماینده جدید که با توجه به قانون افزایش هر 10 سال در مجلس و تعداد 88 نفر از خبرگان برای مجلس خبرگان رهبری از بین کل داوطلبین انتخاب و راهی مجالس مذکورخواهند شد.

روابط عمومی کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمالت دولت و بخش عمومی کشور