نتایج جلسه مشترک کانون با همراه اول

Views: 0

 

پیرو جلسه برگزار شده با مهندس کاظمی معاون امور مشترکین شرکت ارتباطات سیار مقرر شد با تشکیل جلسه ای نسبت به بررسی متن قرارداد ، نحوه ارائه تضامین و مبلغ و شیوه برگزاری آموزش در شبکه دفاتر پیشخوان دولت در نیمه دوم فروردین ماه اقدام شود.
پیرو مکاتبه صورت گرفته با جناب آقای مهندس صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در خصوص اعلام نارضایتی دفاتر از نحوه اخذ تضامین و نوع قرارداد منعقده، جلسه ای روز چهارشنبه با حضور آقای مهندس کاظمی و مهندس حسینی با دبیرکل کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت برگزار شد
در این جلسه در ابتدا فلاح با بیان تعامل دیرینه دفاتر با همراه اول گفت با توجه به شرایط خاص دفاتر هرچه از تهران دورتر می شویم توان و ضعف دفاتر بیشتر می شود و پرداخت هزینه های آموزشی برای آنها قابل تحمل نیست وی همچنین گفت بر اساس ابلاغیه کارگروه راهبری کشور الزاماتی داریم که در متن قرارداد دیده نشده و این امر در کنار اخذ تضامین منجر به نارضاتی دفاتر شده است .

در ادامه آقای حسینی با ارائه مستنداتی در خصوص ضرورت ارتقاء سطح کیفی خدمات در دفاتر و پیشرفت سیاستهای شرکت ارتباطات سیار توضیحاتی ارائه داد و گفت با توجه به مذاکرات قبلی و برنامه ریزی صورت گرفته ما نسبت به ایجاد فضای تعدیلی در نرخ خدمات آموزشی اقدام کرده ایم و بر این اساس نرخ آموزش در شیوه های مختلف تدوین شده که شرکت در آزمون آن هزینه ای برابر 870000 ریال دارد که در تهران دفاتر هزینه بالاتری را پرداختند .
وی در ادامه  بر ضرورت ارتقاء کیفی خدمات اشاره نمود و اعلام کرد باید دفاتر ما طبقه بندی شوند و استانداردهای ما را اجرا کنند .
در ادامه این جلسه فلاح گفت با توجه به ابلاغیه های انجام شده از سوی کارگروه راهبری کشور نوع اقدامات همراه مغایرت دارد و این در حالیست که اگر چند جلسه برگزار شود فکر میکنیم به یک الگوی مشترک مبتنی بر دستورالعملها و انتظارات دو طرف برسیم .
سپس فلاح در خصوص امکانات قابل ارائه جهت تسهیل امور برای همراه اول مطابق ابلاغیه های کارگروه راهبری توضیحاتی ارائه نمود که این امر با استقبال مهندس کاظمی همراه شد.