به ایده های مدیرعامل شرکت پست احترام می گذاریم ولی ذکر چند نکته را قابل اهمیت می دانیم

Views: 1

به گزارش روابط عمومی کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی کشور ، هیئت مدیره کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت در طی نشستهای متعدد و با آراء جمعی بر این باور است اساسا مدیریت بخش دولتی بر خلاف مفاد اصل 44 قانون اساسی است و روند همکاری ها در سنوات قبل نشان داده که همکاری تصدی گرایانه شرکت محترم پست منافع استراتژیک دفاتر را تامین نمیکند
در همین خصوص حضور نمایندگان انجمنهای صنفی کشور طی چند روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و مصاحبه های آنها حکایت از این امر دارد.
فشارهای شرکت پست در سنوات اخیر و بر خلاف فرمایشات دلسوزانه مدیرعامل محترم پست روندی نبوده که در شرکت محترم پست به آن اتکائی وجود داشته باشد و با احترام به نظر ایشان تاریخچه این همکاری نشان از مصداق فرمایشات آن مقام محترم را ندارد.

که دلایل آن را می توان به شرح زیر برشمرد:
1-دفاتر قدیمی تر به یاد دارند که به علت عدم تدبیر مناسب شرکت محترم پست و تصویب 40 درصد اضافه دریافت از مبالغ مصوب که بعدا توسط دیوان عدالت اداری ابطال گردید تعداد زیادی از هکاران ما از چرخه اشتغال و خدمت رسانی خارج شدند.
2-دفاتری که توانسته بودند ترافیک قابل توجه ای از مرسولات پستی دریافت کنند توسط تیم بازاریابی پست به عنوان رقیبی جدی و با تخفیفات خاص از گردونه بیرون می رفتند و هم اینک نیز این رویه ادامه دارد.
3-به علت فشارهای زیاد و نارضایتی دفاتر از نحوه برخورد با آنها دفاتر و نمایندگان آنها به سمت تصویب قانون دفاتر پیشخوان دولت رفتند.
4-واریز  با تاخیر وجوه و کارکرد دفاتر از موارد دیگری بود که می بایستی به حساب خزانه واریز می شد و دفاتر همواره با مشکل تامین منابع مالی خود و وصول مطالبات روبرو بودند.