اطلاعیه شماره (1)/بروزرسانی اطلاعات دفاتر پیشخوان دولت عضور درگاه epishkhan (فاز یک)

Views: 31


 

به اطلاع کلیه دفاتر محترم پیشخوان دولت عضو درگاه(epishkhan.ir) میرساند نظر به ارتقا امنیت کاربری دفاتر پیشخوان و جلوگیری از سواستفاده غیر مجاز ، دفاتر میباست مشخصات هویتی( شماره موبایل ، آدرس دفتر ، پست الکترونیک ، رمز عبور) خود را به ترتیب ذیل بروز رسانی نمایند.

لازم به ذکر است در فاز اول استان های  مازندران،گیلان، یزد اجرا خواهد شد.

1-ابتدا ایمیل ( پست الکترونیک ) مسوول دفتر را به صورت صحیح وارد کنید (پس از تایید ایمیل منتظر باشید تا کد 6 رقمی برای تایید به ایمیل اعلامی ارسال شود سپس کد را در سیستم وارد کنید تا ایمیل شما بروز رسانی شود .
2-مرحله دوم شماره موبایل(شماره همراه) مسوول دفتر را به صورت صحیح وارد کنید (پس از تایید شماره موبایل منتظر باشید تا کد 6 رقمی برای تایید به شما پیامک شود سپس کد را در سیستم وارد کنید تا شماره موبایل شما بروز رسانی شود.
3-مرحله سوم وارد کردن آدرس دقیق دفتر میباشد (در صورتی که شهرستان ،بخش ،دهستان،روستا محل دفتر شما در لیست یافت نشد از طریق سیستم پشتیبانی نسبت به ثبت تیکت اقدام نموده  تا به لیست اضافه شود).
4-مرحله آخر تغییر رمز ورود به سامانه ( رمز قبلی و رمز جدید خود را طبق روال خواسته شده پر نمایید تا رمز جدید ورود به سامانه  تغییر کند)

تا زمانیکه این 4 مرحله به صورت کامل انجام نشود امکان استفاده از درگاه نخواهد بود.

 

واحد فناوری اطلاعات پیشخوان