ارایه خدمات صندوق بازنشستگی کشور از طریق درگاه ملی دفاتر پیشخوان دولت

Views: 4

درراستای تفاهم سازمان بازنشستگی کشور و کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت ، خدمات این سازمان از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارایه خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای طرحی خبر داد که براساس آن ۴ خدمت این صندوق برای بازنشستگان تحت پوشش قرار است از شنبه آینده در دفاتر پیشخوان دولت ارائه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بهروز انتظاری صدور حکم بازنشستگی و فیش حقوقی، پاسخ به استعلامات و صدورکارت منزلت بازنشستگان را از مهمترین خدمات صندوق بازنشستگی برشمرد و گفت: از این پس این خدمات از دفاتر پیشخوان دولت به بازنشستگان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه هزینه صدور فیش حقوقی و حکم بازنشستگی 1000 تومان است هزینه استعلام را 3000 تومان وهزینه صدور کارت منزلت را برای بازنشستگان دولت 4500 تومان اعلام  و تاکید کرد: برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده مالی ، دفاتر پیشخوان دولت موظفند درقبال دریافت هرگونه هزینه ای رسید تحویل بازنشستگان دهند.

انتظاری با اشاره به اینکه فرایند صدور کارت منزلت قبل از اجرای این طرح دوماه طول می کشید گفت: حداکثر زمانی را که بازنشستگان باید در دفاتر پیشخوان دولت برای دریافت این 4 خدمت صندوق بازنشستگی از جمله کارت منزلت منتظر بمانند 10 دقیقه است.