معرفی نماینده استانی جهت شرکت در کلاس توجیهی مالیات ارزش افزوده

Views: 2

(( معرفی نماینده استانی جهت شرکت در کلاس توجیهی  مالیات ارزش افزوده ))


نظر به هماهنگی انجام شده با  سازمان امور مالیاتی کشور و معاونت ارزش افزوده آن سازمان مقرر گردید  مدریسن آن معاونت دوره ای آموزشی با موضوع مالیات ارزش افزوده برای دفاتر برگزار نمایند. لذا با توجه به گستردگی دفاتر  ضرورت دارد تا هر یک از تشکلهای استانی کشورحداکثر تا پایان روز دو شنبه مورخ 03/08/95 نسبت به معرفی  یک نماینده دارای شرایط لازم به منظور هماهنگی شرکت در دوره مذکور از طریق دبیرخانه کانون کشوری اقدام لازم بعمل آورند .

در همین خصوص لازم است نماینده معرفی شده  ضمن آشنائی به زمینه مباحث مالیاتی از دانش حوزه فناوری نیز برخوردار باشند (در صورت داشتن صلاحیت، نمایندگان فنی که قبلا در دوره sin کانون شرکت نموده و مسئولیت پشتیبانی از دفاتر را در حوزه استان به عهده دارند در اولویت می باشند)

  • انجمن استان با ارسال :معرفی نامه کتبی انجمن و پذیرش مسئولیتهای آتی آموزش دفاتر استان و همچنین تصویر کارت ملی افراد معرفی شده از طریق ایمیل کانون sd@epishkhan.ir اقدام نمایند.

پس از طی دوره دفاتر، گواهینامه ارائه خدمات با مسئولیت برای دفاتر صادر می گردد که به امضاء اداره کل مالیاتی استان و کانون کشوری خواهد رسید.

زمان آموزش برای افراد تائید شده روز دوشنبه مورخ 10/08/95  خواهد بود لذا ضرورت دارد تا انجمنهای استانی با توجه به محدودیت زمانی و وسعت دفاتر در این خصوص اقدام عاجل به عمل آورند.
اطلاعات بعدی متعاقبا طی اطلاعیه اعلام خواهد شد.

 

روابط عمومی کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور