پیام دبیر کل کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت به مناسبت فرارسیدن سال 1396

Views: 0

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام خدمت همه همکاران و مسئولین دفاتر پیشخوان خدمات دولت عزیز در سراسر کشور اسلامی اعم از شهری و روستایی.
سالی که گذشت پر از نشیب و فراز بود، اگرچه در این سال ساختارهای فنی و توسعه خدمات، بر ریل توسعه قرار گرفت و ضمن ورود خدمات جدید، مناسبات با دستگاه های اجرایی بارقه ای از امید را فراهم نمود و بی شک این روند در سال 1396 که مزین به پیام مقام معظم رهبری است “……………………………………………………” می باشد سر فصلی جدید را برایمان باز خواهد کرد.
سال 1395 در خصوص قانون دفاتر پیشخوان سال پرتلاطمی بود، امید آن داریم در سال 1396 با لطف خدای بزرگ و همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانیم در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی زمینه پایداری و یکپارچه سازی خدمات در قالب دفاتر پیشخوان خدمات دولت را محقق سازیم و بر این باوریم دولت نیز با نگاهی عمیق به تلاش های صورت گرفته این فرآیند را بهبود خواهد بخشید.
در چنین شرایطی در سال جدید با حضور همگانی دفاتر پای صندوق های رای، حمایت خود را در پاسداری از خون شهداء بزرگوار و تلاش های انجام شده اعلام خواهند نمود.
بر خود وظیفه می دانم ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء هیئت مدیره انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور، همکاران مجموعه در حوزه های تخصصی و دستگاه های اجرایی و خدمات دهنده و همچنین دفاتر عزیز در جای جای کشور اسلامیمان اعلام داشته و سالی توام با سلامت، سربلندی و نشاط را برایتان آرزومندم.

علی فلاح 
دبیر کل کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور

روابط عمومی کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور