برنامه آموزش اظهارنامه های مالیاتی (بازنشر)

Views: 37

 

برنامه آموزش اظهارنامه های مالیاتی بند الف ، ب و ج برگزار می گردد که زمان برگزاری متعاقبا اعلام می گردد. به همین منظور با توجه به هماهنگی انجام شده با دبیرخانه کارگروه دفاتر پیشخوان مستقر در استانداری تهران لازم است تا کلیه متقاضیان حداکثر تا پایان روز دوشنبه مورخ 1396/02/04نسبت به ارسال فرم درخواست خود بشرح زیر اقدام نمایند .

1-هر دفتر می بایستی نسبت به ارسال کپی پروانه با تاریخ اعتبار (حداقل تا خرداد 96 ) دفتر و معرفی کاربران حداکثر 5 نفر به پیوست کپی کارت ملی کاربران اقدام نماید .

تبصره 1: برای کاربران بالای 5 نفر این امر با بررسی دبیرخانه کارگروه دفاتر پیشخوان مستقر در استانداری تهران و پس از تأیید مجوز حضور دردوره صادر خواهد شد .

تبصره 2:دفاتری که در خصوص اعتبار دفتر مشکل دارند می بایستی از کارگروه دفاتر پیشخوان مستقر در استانداری معرفی نامه ارائه نمایند.

شایان ذکر است در صورت وجود هرگونه مغایرت در ارائه اطلاعات، استانداری تهران با دفاتر خاطی برخورد خواهد نمود.

با توجه به زمان تعیین شده ، دفاتر استان تهران اقدام لازم را به انجام رسانند زیرا پس از زمان اعلام شده متقاضی جدید پذیرفته نخواهد شد .

فرم تقاضا      (دریافت فرم)

معرفی نامه (دریافت فرم)

فرم تعهدنامه (دریافت فرم)

 

نکات مهم:

– کلیه دفاتری که در سال های گذشته نسبت به دریافت نام کاربری اقدام نموده اند نیاز به طی مراحل مذکور نداشته و می تواند از نام کاربری قبلی خود استفاده نمایند(بدیهی است در صورت تغییر MAC صرفا فرم معرفی کاربر تحویل داده شود)

– زمان تحویل مدارک تا تاریخ 96/02/04 خواهد بود.


“فرم ها پس از تکمیل به دبیرخانه کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت واقع در ستارخان شهرآرا، کوچه یکم،پلاک 2  تحویل داده شود”


روابط عمومی کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور