قابل توجه روسای محترم انجمن‌های صنفی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت

Views: 0

با سلام

روزهای سختی بر دفاتر می‌گذرد و بی‌شک در این فرآیندی که طی دو سال گذشته بر دفاتر حاکم شده، هیچ یک از مشکلات دفاتر، به سمت بهبود نرفته است و حتی پیش‌بینی آینده  دفاتر در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در همین راستا علی‌رغم تلاش‌های انجام شده در نشست‌های مشترک، جلسات با دستگاه‌های حاکمیتی و حرکت انفرادی بعضی از عزیزان که با تفکر بهبود فرآیند اتفاق افتاد، نتیجه ای جز واپس‌گرائی و تزلزل به دنبال نداشت. از تغییرات قانونی گرفته تا وضعیت معیشتی دفاتر، از همین روی با توجه به اینکه اقدامات انفرادی می‌تواند آثاری دوگانه داشته باشد، به کلیه عزیزان توصیه می‌شود از هرگونه اقدام انفرادی خودداری نمایند.

پیرو مذاکرات انجام شده با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی و فرآیندهای حاکم بر فضای دفاتر که آنها را در شرایط سخت‌تری قرار داده، در این شرایط عده‌ای با سوء‌استفاده از احساسات دفاتر در تلاش برای تحریک و پوشاندن اقدامات غیرمؤثر و مخرب خود هستند که ضرورت دارد رؤسای محترم انجمن‌های دلسوز و دفاتر آگاهانه با این موضوع برخورد نمایند.

در همین رابطه ضمن برگزاری جلسات متعدد و مکرر که در جریان است جلسه‌ای با حضور رؤسای محترم انجمن‌های صنفی کشور در روز چهارشنبه مورخ 1397/10/05 در محل کانون کشوری برگزار خواهد شد تا ضمن ارائه آخرین وضعیت با تبادل نظر و هماهنگی کامل اقدامات آتی به مرحله اجراء درآید.

در همین خصوص مراتب هماهنگی و ارسال دعوتنامه برای انجمن‌ها به اجراء درخواهد آمد.

 

روابط عمومی کانون انجمن های کارفرمایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی