بازدید دبیر شورای عالی فضای مجازی از کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت و مجموعه های تخصصی هلدینگ پیشخوان خدمات ایرانیان

Views: 7

بازدید دبیر شورای عالی فضای مجازی از کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت و مجموعه های تخصصی هلدینگ پیشخوان خدمات ایرانیان

دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور از بخش های مختلف کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت ؛ دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی و هیئت همراه در بازدید از بخش های مختلف کانون گفت: اقتصاد دنیا در حال تحول بوده و به سمت اقتصاد خدماتی و جهانی در حرکت است که براساس آن نیز در کشور باید خدمات توسعه پیدا کند تا در بازار کشش لازم ایجاد و سپس کارخانه ای تاسیس و به نسبت آن زمینه اشتغال فراهم شود .

وی با بیان این که بخش خصوصی در اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد، تاکید کرد: در سال‌های اخیر در این حوزه کارهای بزرگی انجام شده و خوشبختانه این بخش از لحاظ خدمات دهی به مردم و جذب اعتماد مخاطب نقش بسزایی دارد .  
فیروزآبادی ادامه داد : دفاتر پیشخوان دولت به عنوان مرکز بزرگ ارتباطی دولت الکترونیک و رابط دولت و مردم می تواند خدمات را ارائه و اقتصاد را توسعه دهد ، توسعه بخش خدماتی از اهداف ماست .
وی تاکید کرد : دفاتر پیشخوان دولت کاری سخت دارند زیرا کشف خدمت و اینکه چه خدمتی می تواند به مردم کمک کند و نیاز مردم چه خدمتی است ، همچنین امنیت اطلاعات فردی اشخاص ، تشخیص صحت و سقم آن و حفظ مدارک  از وظایف دفاتر است و مدیریت آن با کانون کشوری پیشخوان دولت است البته دولت باید در این بخش کمک کند.
در این بازدید چگونگی عملکرد سامانه‌های عملیات‌ الکترونیک ، حوزه تخصصی   هلدینگ پیشخوان خدمات ایرانیان در بخش های الکترونیک ، شبکه ، سرویس های ارزش افزوده و بیمه تشریح شد .

روابط عمومی کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور