غرفه کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در ۲۲ بهمن

Views: 1

غرفه کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در 22 بهمن میزبان خیل گسترده مردم بود

تهران / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی / 1110 /  1398/11/24

همزمان با راهپیمایی 22 بهمن، غرفه کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت همانند سالهای گذشته در پایتخت میزبان خیل گسترده مردم بود .

به گزارش روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت ، همچون سالهای گذشته به همت دفاتر و مشارکت کارکنان کانون ، در یوم الله 22 بهمن امسال هم غرفه پیشخوان دولت در راستای خدمت رسانی و ارایه دستاوردهای جدید و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر راهیپمایی برپا شد.

این غرفه با استقبال گسترده‌ای از سوی آحاد مردم و همچنین دفاتر حاضر در مراسم مواجه شد و مردم عزیز و دانشجویانی که در راهپیمایی حضور داشتند از خدمات ارائه شده در این غرفه از جمله دریافت سیم کارت رایگان رایتل به مناسبت ایام الله دهه فجر و برخی  خدمات قابل ارائه دولت الکترونیک استفاده کردند.

در این غرفه، دستاوردهای دولت الکترونیک در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت . همچنین برپایی ایستگاه صلواتی توسط جمعی از دفاتر از دیگر برنامه‌های غرفه کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در راهپیمایی 22 بهمن بود.

دکتر علی فلاح ، دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت و جمعی از مدیران کانون و دفاتر تهران با حضور در غرفه بار دیگر پایبندی خود را به انقلاب نشان دادند .