غرفه کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در 22 بهمن

Views: 7

 

غرفه کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در 22 بهمن میزبان خیل گسترده مردم بود

همزمان با راهپیمایی 22 بهمن، غرفه کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت همانند سالهای گذشته در پایتخت میزبان خیل گسترده مردم بود .

به گزارش روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت ، همچون سالهای گذشته به همت دفاتر و مشارکت کارکنان کانون، در یوم الله 22 بهمن امسال هم غرفه پیشخوان دولت در راستای خدمت رسانی و ارایه دستاوردهای جدید و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر راهیپمایی برپا شد.

این غرفه با استقبال گسترده‌ای از سوی آحاد مردم و همچنین دفاتر حاضر در مراسم مواجه شد و مردم عزیز و دانشجویانی که در راهپیمایی حضور داشتند از خدمات ارائه شده در این غرفه از جمله دریافت سیم کارت رایگان رایتل به مناسبت ایام الله دهه فجر و برخی  خدمات قابل ارائه دولت الکترونیک استفاده کردند.

در این غرفه، دستاوردهای دولت الکترونیک در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت . همچنین برپایی ایستگاه صلواتی توسط جمعی از دفاتر از دیگر برنامه‌های غرفه کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در راهپیمایی 22 بهمن بود.

دکتر علی فلاح ، دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت و جمعی از مدیران کانون و دفاتر تهران با حضور در غرفه بار دیگر پایبندی خود را به انقلاب نشان دادند .

شایان ذکر مسئولین نیز در روزراهپیمایی از غرفه پیشخوان بازدید داشتند که در این خصوص می توان به حضور آقای دکتر رضائی مدیرکل محترم فناوری اطلاعات استان تهران اشاره نمود .

روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت