محققان به سراغ ابعاد روانی بیماری کرونا رفتند

Visits: 29

5f58b524e7e10_2020-09-09_15-27

در اسپانیا بیماران کرونایی را به سفر دریایی می‌برند، تا بدین ترتیب بعد جدیدی از مشکلاتی که ویروس کرونا برای مردم جهان به همراه آورده آشکار شود.

در حالی که یک موسیقیدان چینی آثار باخ را بهترین راه برای بهبود مبتلایان به ویروس کرونا عنوان می‌کند، در اسپانیا بیماران کرونایی را به سفر دریایی می‌برند، تا بدین ترتیب بعد جدیدی از مشکلاتی که ویروس کرونا برای مردم جهان به همراه آورده آشکار شود.

«لانگ لانگ» پیانونواز معروف چینی طی اظهارنظری در مورد گرفتاری جهان با شیوع ویروس کرونا عنوان کرد، موسیقی انرژی درمانی بزرگی در خود نهفته دارد.

خبرگزاری فرانسه که این جملات را به نقل از لانگ بازگو کرده افزود: موسیقی می‌تواند در دوره شیوع ویروس کرونا بهترین تسکین‌دهنده مشکلات مردم و بیماران مبتلا باشد.

از سوی دیگر رسانه‌های اسپانیایی هم خبر دادند، محققان این کشور طی آزمایش‌هایی دریافتند بردن بیماران کرونایی به سواحل دریا و حتی سفر دریایی به تسریع بهبود آنها کمک می‌کند.

به نوشته این رسانه‌ها، این آزمایش توسط گروهی از پزشکان بیمارستان «دیل مار» بارسلون انجام گرفت و طی آن مشخص شد سفر دریایی روحیه بیماریان مبتلا به ویروس کرونا را تقویت کرده و به روند بهبودشان سرعت می‌بخشد.

روابط عمومی کانون دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی کشور