پیام تبریک دکتر علی فلاح دبیر کل کانون کشوری به مناسبت فرا رسیدم یوم الله 22بهمن

Views: 76

 

به گزارش روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت دکتر  فلاح  به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است :

پیروزی انقلاب اسلامی فجری بود که دامن اُفقها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست های خالی و عزمی راسخ، کاخ های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت های گره کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد. در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی، اسلام، حیاتی دوباره یافت و عزت طلبی، خودباوری و خوداتکایی، جای سال ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی، آزادگی، جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی بر بلندای این سرزمین طنین انداز گردید.

22بهمن ماه سالروز به ثمر نشستن نهال ارزشمند انقلاب اسلامی می باشد ملت متدین ایران در بهمن 1357 تاریخ نوینی را رقم زدند و با فداکاری و جانفشانی و با تبعیت از امام راحل عظیم الشان، دشمنان خارجی را ناکام و مستبدان داخلی را شکست داده و اسلامیت و جمهوریت را به ارمغان آوردند.

اینجانب فرارسیدن22بهمن را خدمت ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم مومن، متعهد و انقلابی و دفاتر پیشخوان سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سرافرازی جاودانه، رشد و شکوفایی بیش از پیش وحفظ انسجام و همبستگی ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

من الله توفیق

علی فلاح