کمک های مؤمنانه پیشخوان دولت :توزیع 500 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان

Visits: 62

دبیر کل کانون کشوری پیشخوان دولت گفت:500 بسته کمک معیشتی در قالب کمک های مومنانه بین نیازمندان تهرانی توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی کانون کشوری پیشخوان دولت ، دکتر علی فلاح حقیقی افزود: مردم در ماه پرخیر و برکت رمضان با هدف کمک به همنوعان و نیازمندان جامعه همت بیشتری می ورزند و توزیع 500 بسته معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه بین نیازمندان تهرانی در شب های قدر انجام شد .
وی ادامه داد: کانون کشوری پیشخوان دولت به رسالت چند ساله خود کمک های مومنانه خود را در قالب بسته های معیشتی و با هدف کمک به محرومان و اقشار نیازمند تهران و حاشیه پایتخت در ماه مبارک رمضان انجام داد.
دبیر کل کانون پیشخوان دولت گفت: اقلام تهیه شده در قالب بسته های معیشتی با اولویت ایتام و زنان سرپرست خانوار ساکن در تهران باضریب محرومیت بالا توزیع شد.وی افزود : همچنین با هماهنگی خیریه ها و دارالقران های پایتخت افراد نیازمند شناسایی و توزیع اقلام بین این خانواده ها انجام شد .
فلاح طرح کمک مومنانه پیشخوان دولت را از برنامه های هر ساله دانست و یادآور شد:در این طرح خانواده بزرگ پیشخوان دولت در سراسر کشور کمک های خود را به خانواده های محروم، نیازمند و بیماران سخت علاج در استان های مختلف می رسانند.
وی حمایت از خانواده های نیازمندان و محرومان را از عمده ترین برنامه های کانون کشوری پیشخوان دولت در ماه مبارک رمضان دانست .این بسته های معیشتی شامل انواع حبوبات , روغن , رب گوجه فرنگی ,چای , لوازم بهداشتی,ماکارونی, برنج و … بود .