آغاز نشست خبری مهرعلیزاده در خبرگزاری ایرنا انتخابات، بارزترین نماد جمهوریت نظام ایران

Views: 1

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آغاز نشست خبری اش در خبرگزاری ایرنا، انتخابات را بارزترین نماد جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

به گزارش  روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت به نقل از  خبرگزاری صداوسیما؛ مهرعلیزاده در آغاز این نشست که با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد، گفت: حضور مردم و نقش آنان برای تعیین سرنوشت خود مهم است و می‌تواند وجهه جمهوریت نظام را بیش از پیش نشان دهد و حفظ و تثبیت کند.

مهرعلیزاده انتخابات ریاست جمهوری را مهم خواند و افزود: مردم در این انتخابات شرکت می‌کنند تا سرنوشت خود را به دست فردی بدهند که با چینش افراد شایسته و عالم بتواند آینده کشور و فرزندان این مرز و بوم را تامین کند.

وی از برخی اقدامات برای سرد شدن حضور مردم در انتخابات از جمله تایید صلاحیت‌ها انتقاد کرد و گفت: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که فضای سردی برای حضور مردم در انتخابات حاکم شد.

مهرعلیزاده افزود: رد صلاحیت کاندیدا‌های یک جناح و چیدمانی که صورت گرفت بر سردی این فضا افزود.

آن‌هایی که می‌خواهند یک شبه فساد را ریشه کن کنند اقتصاد بلد نیستند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آن‌هایی که میخواهند یک شبه فساد را ریشه کن کنند از مفهوم اقتصاد چیزی بلد نیستند.

آقای محسن مهرعلیزاده در نشست خبری افزود: آن‌هایی که می‌خواهند دو سه روزه مشکل بورس را حل کنند، بویی از اقتصاد نبرده‌اند.

وی با بیان اینکه استاد اقتصاد دانشگاه بودن نمی‌تواند فرد را یک شبه عملگرا کند، گفت: امروز روی گنج نشسته‌ایم، اما خام‌فروشی می‌شود.

مهرعلیزاده افزود: امروز معیشت و اقتصاد اولویت کشور است، بگذارید یک نفر بیاید که مسائل اقتصادی را با پوست و خون و استخوان خود لمس کرده است و رانت خوار نیست و به سالم فکر کردن همیشه اعتقاد داشته و برنامه دارد.

وی گفت: کسی می‌تواند کشور را اداره کند که نگاه تحمیل‌گرا نداشته باشد و با یک پیامک به حجاب خانم‌ها تذکر ندهد و زن‌ها را قشر دوم جامعه نداند.