پس از مناظره دوم؛ پرچم دار نواندیشی و نسل نو هستم

Views: 11

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من خودم را پرچم دار نواندیشی و نسل نو و نسلی که از ناکارآمدی خسته شده اند، می‌دانم.

به گزارش روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در مصاحبه خود پس از برگزاری دومین دور مناظره‌ها افزود: هدف از برگزاری مناظره این است که رویکرد‌های مختلف در خصوص یک سوال مشخص و واحد مورد ارزیابی قرار گیرد، اما در مناظره‌های انجام‌گرفته سوال‌ها مشترک نیست و با هم تفاوت دارند با این حال من تلاش کردم با زمان محدودی که در اختیار داشتم هم نظر خودم را مطرح کنم و هم مراقبت کنم از دوستان تا چارچوب اخلاقی آن‌ها گسسته نشود بحمدالله در این دوره از مناظره نسبت به دفعه قبل مقداری از این اتفاق کاسته شد.
وی گفت: خودم را پرچمدار نواندیشی و نسل نو می‌دانم نسلی که از ناکارآمدی خسته شده و از دعوای سیاسی خسته شده اس، ت از اختلافات خسته شده است و می‌خواهد اثر آن‌ها را ببیند.
آقای قاضی زاده هاشمی افزود: مشکلات کشور را در حد و سطح ریز مشکلات نمی‌دانم، معتقدم مدیریت کشور ما غلط بوده نه در مقطع فعلی بلکه سالهاست که مدیریت این طور بوده است و ما را از ایران مقتدر و متعالی دور می‌کند.
 قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: این باید اصلاح شود، از این رو سوالاتی که در مناظره مطرح می‌شود بسیار ریز و جزئی است به نظر من بهتر بود به جای اینگونه سوالات اجازه می‌دادیم تا هر کاندیدایی نظر کلی خود را در خصوص موضوعات و رویکرد‌های کلان مطرح کند.