مردم حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت

بازدیدها: 13

معاون اول قوه قضاییه گفت: تجربه ثابت کرده که مردم زمان شناس هستند و حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت.

به گزارش  دفاتر پیشخوان خدمات دولت به نقل از خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد انتخابات شورای نگهبان اظهار کرد: دهه کرامت را گرامی میدارم و امیدوارم آنچه که رضای حضرت حق است بر قلب و جسم ما جاری شود.
وی افزود: از همه کسانی که دست اندرکار انتخابات در طراز جمهوری اسلامی و مردم آن هستند صمیمانه تشکر می‌کنم و با غیرت دینی و احساس دینی روز ۲۸ خرداد علی رغم خواست همه شیاطین کوچک و بزرگ انتخابات پرشوری خواهیم داشت.
آقای محسنی اژه‌ای گفت: تجربه ثابت کرده که مردم زمان شناس هستند و اولویت‌ها را تشخیص می‌دهند و در روز انتخابات به هرکس که برای این نظام و مردم مفید است، رای خواهیم داد.
معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: از همه کسانی که امر اخذ رای و اطمینان بخشی را برای مردم فراهم کردند تشکر می‌کنم و همکاران نظارت کننده بر انتخابات از روز بیست و هشتم تا پایان انتخابات کار حساسی و فشرده‌ای پیش رو دارند، اما نباید خستگی بر آن‌ها چیره شود.
وی در پایان گفت: مردم کشورمان آگاه هستند و قطعا هیچ مشکلی در روز رای گیری پیش نخواهد آمد، اما باید مشکلات احتمالی را باید نیرو‌های ذیربط اطلاع دهیم.