تبریک رئیس جمهور به منتخب مردم

بازدیدها: 5

رئیس جمهور با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات روز گذشته، پیشاپیش به منتخب مردم تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان به نقل از خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: هرچند با توجه به قانون تبریک رسمی را به تاخیر می‌اندازم، ولی منتخب مردم معلوم است و ان شاءالله ۴۵ روز دیگر مسئولیت دولت را به عهده خواهد گرفت.
وی در ادامه با قدردانی از تلاش صداوسیما و تمامی رسانه‌ها در مهیاسازی فضای کشور برای برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری نقش بسیار راهگشایی در مهیا شدن حضور پرشور مردم داشت.
رئیس جمهور با قدردانی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در خلق حماسه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزود: پیش از هر چیز از حضور، دقت و زمان شناسی مردم در این مقطع تاریخی تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم.
اقای روحانی اضافه کرد: از صداوسیما و رسانه‌های کشور که نقش بسزایی در خلق فضای انتخابات داشتند باید تشکر کنم همچنین تشکر ویژه‌ای هم از همه کسانی که در این هفت هشت سال برای فضای سایبری و مجازی تلاش کردند باید داشته باشم چراکه اگر این فضا مهیا نبود انتخابات گرم نمی‌شد.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این ایام قرارگاه مقابله با کرونا خیلی تلاش کرد که در این انتخابات پیک جدیدی شکل نگیرد، چون اگر در این شرایط پیک جدید داشتیم کار سخت می‌شود. وزارت بهداشت و همه کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تلاش خوبی برای برگزاری انتخابات داشتند.
وی گریزی هم به تلاش‌های انجام شده برای کنترل بازار و ارائه خدمات به مردم زد و افزود: همه عزیزانی که در این ایام خدمات لازم را در زمینه آب برق گاز بنزین، مواد مورد نیاز مردم و کالا‌های اساسی داشتند تا این ایام، ایام آرامی باشد کار بزرگی کردند و این آرامش در همه جا اگر نبود کار سخت می‌شد.