وزیر بهداشت: سلامت مردم هر کشوری از اولویت هاست

Visits: 10

وزیر بهداشت با بیان اینکه سلامت مردم در هر کشوری بسیار مهم است، ابراز امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی کشور‌های فعال در طرح مشترک و اهدای واکسن کووید -۱۹ بتوان سلامت مردم را تامین کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهرام عین اللهی در جلسه مشترک با سفرای کشور‌های فعال در پروژه مشترک و اهدای واکسن کووید -۱۹ خطاب به نمایندگان این کشور‌ها افزود:کشور‌هایی که در دوران کرونا همراه ایران بودند بعنوان یک خاطره در حافظه تاریخی ما خواهند ماند.
وی اضافه کرد: ارتباط بین جمهوری اسلامی ایران و شما ارتباط دیرینه است و سال‌های زیادی است که با هم ارتباط داریم و این ارتباطات در کرونا نزدیکتر شده است.
وزیر بهداشت گفت: نزدیکی کشور‌ها برای سلامت مردم شان لازم است تا این بیماری در جهان ریشه کن شود.
وی با قدردانی از سفرا و نمایندگان کشور‌های همکار و فعال در حوزه واکسن کرونا افزود: امیدوارم این جلسات همکاری و همفکری بیشتر ادامه یابد و در قسمت‌های مختلف سلامت با هم بیشتر در ارتباط باشیم و با این همکاری و هماهنگی بتوانیم سلامت مردم کشورمان را تامین کنیم
سفرای کشور‌های ژاپن، اتریش، یونان، لهستان، صربستان، آلمان، ایتالیا، قطر، امارات عربی متحده و کوبا از جمله میهمانان این نشست هستند.