تشکیل اولین شورای امر به معروف و نهی از منکر دفاتر پیشخوان استان هرمزگان در شهرستان قشم صورت گرفت

Visits: 67

طی جلسه ای با حضور امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم ، دبیر ستاد و مدیران دفاتر پیشخوان شهرستان ، شورای امر به معروف و نهی از منکر این دفاتر برای اولین در استان هرمزگان توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم تشکیل شد .

به گزارش  روابط عمومی کانون به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم،در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاجبی ضمن تبیین رویکرد و رسالت ستاد، شناخت معروفات و منکرات را جهت سالم سازی مجموعه ها مهم برشمردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجبی در ادامه عنوان کرد: شناسایی مصادیق معروف و منکر موجود در دفاتر پیشخوان در اولویت شورا قرار گیرد،که با ارائه راهکارهای مناسب و عملی جهت ترویج معروفات و کاهش منکرات موجود در مجموعه صورت پذیرد.

وی در پایان اظهار داشت: امر به معروف برای حفظ کرامت مردم بوده و منحصر به عفاف و حجاب نیست.

پاینده دبیرستاد نیز در این جلسه اظهار داشت: مشکلات دفاتر پیشخوان باید توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر گزارش و توسط همان شورا با همفکری و ارائه راهکارهای مناسب حل شود.

پاینده از وظایف دیگر شورای امر به معروف و نهی از منکر چنین عنوان کرد: حضور مستمر اعضا در جلسات شورا،ارائه راهکارهای اجرائی در راستای احیا و گسترش فریضیتین مقدس،تلاش در جهت ارتقا سطح کیفی آگاهی ها و ایجاد زمینه رشد در سطوح مختلف اداری برای همکاری یا همفکری و هماهنگی با کلیه اعضای شورا مورد اهمیت می باشد.

پاینده در پایان از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دفاتر پیشخوان خواست تا فعالیتهای تبلیغی ترویجی شامل نصب تابلو و پوستر با موضوعات مختلف از جمله امر به معروف و نهی،عفاف و حجاب و… در دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه این جلسه، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دفاتر پیشخوان شهرستان قشم به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برنامه های آینده این شورا پرداختند.