مشارکت دفاتر پیشخوان در مگا پروژه ملی کشور

Views: 2704

قابل توجه دفاتر پیشخوان دولت سراسر کشور؛
در راستای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… خامنه ای (مد ظله عالی) در تحقق بخشیدن به شعار سال 1402 یعنی: “مهار تورم، رشد تولید” و در اقدامی مشترک بین بانک ملی ایران و شرکت مدیریت زنجیره تأمین دانش در اجرای مگا پروژه ملی “مدیریت و تأمین مالی زنجیره های تولید کشور”، همچنین بر اساس توافقات انجام شده با شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان مقرر گردید، دفاتر پیشخوان واجد شرایط در سراسر کشور با مشارکت در اجرای این طرح؛ به عنوان محل مراجعه متقاضیان تسهیلات خرد (تا سقف 150 میلیون تومان)؛ نسبت به انجام امور ذیل اقدام مقتضی نمایند:

– اطلاع رسانی عمومی نسبت به طرح اعطای تسهیلات و مزایای آن
– آگاه سازی و جذب متقاضیان جهت دریافت تسهیلات
– اقدام به تشکیل پرونده و دریافت مدارک و مستندات الزم مطابق ضوابط اعلام شده در دستورالعمل های بانک ملی ایران از متقاضیان تسهیلات.
– انجام راهنمایی های الزم جهت انتخاب کالاهای مشمول طرح و مورد نیاز و پسند متقاضی تسهیلات و دریافت پیش فاکتور خرید کالا و خدمات از بازارگاه.
– معرفی متقاضیان همراه با پرونده کامل به نمایندگان رسمی زنجیره دانش در شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور جهت دریافت تسهیلات.
– پیگیری از نماینده رسمی زنجیره دانش در شعبه بانک ملی جهت اطمینان و آگاهی از دریافت تسهیلات اعتباری توسط متقاضی.

——————————————————————————————————————————————————————————–
فلذا از دفاتر پیشخوان متقاضی مشارکت در اجرای این طرح بزرگ ملی در سراسر کشور، دعوت به عمل می آید تا از مورخ 1402/07/09به مدت 2 هفته با مراجعه به بخش فراخوان ثبت نام دفاتر پیشخوان (ویژه طرح C2B) نسبت به ثبت نام در سامانه کشوری زنجیره تأمین دانش اقدام نمایند. دفاتر پیشخوان ثبت نام شده در این سامانه پس از بازدید و ارزیابی عوامل اجرایی زنجیره دانش در اسرع وقت ممکن؛ در صورت داشتن شرایط لازم؛ به عنوان مشارکت در اجرای طرح برگزیده و معرفی خواهند شد.
• برخی از ویژگی های ممتاز این طرح عبارتست از:
– اعطای تسهیلات توسط بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک خاورمیانه و یکی از با سابقه ترین بانکهای ایرانی
– اعطای تسهیلات اعتباری به متقاضیان تا سقف 150 میلیون تومان، بدون بهره بانکی و بدون کارمزد
– دارا بودن ابعاد گسترده مردمی و داشتن طیف عامی از مخاطبین و متقاضیان.
– تحریک تقاضا در حوزه خرید انواع لوازم خانگی و مصالح ساختمانی در سطح ملی.
– حذف بهره بانکی و کارمزد در ارایه تسهیلات اعتباری به متقاضیان.
– پاسخگویی به طیف قابل توجهی از نیاز متقاضیان شامل: تأمین لوازم منزل، جهیزیه، سیسمونی، لوازم و تجهیزات آشپزخانه، کابینت، مصالح ساختمانی جهت انجام تعمیرات منزل و از این قبیل
• شرایط عمومی:
– با توجه به ویژگی های کم نظیر این طرح ملی و با عنایت به ظرفیت بالای آن و ضرورت پاسخگویی مؤثر به جمعیت انبوه متقاضیان و استقبال گسترده و روزافزون ایشان از این طرح ملی، لازم است دفاتر پیشخوان توان عملیاتی متناسب با وظایف محوله صدرالذکر را به منظور به ثمر رساندن ماهانه حداقل 100 پرونده درخواست اعطای تسهیلات تا مرحله نهایی و دریافت تسهیلات توسط متقاضی را دارا بوده و به نحو شایسته ای مدیریت نمایند.
– کسب درآمد 250 هزار تومانی برای دفاتر پیشخوان بابت هر فقره تسهیلات دریافت شده توسط متقاضی.

 

روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت -کد خبر :40270091