معاون استاندار تهران تکذیب کرد

Views: 2

شایعات در استان تهران از سوی جناب آقای دکتر امامی معاون استاندار و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت استان تهران تکذیب شد
در طی روزهای اخیر با طرح شایعاتی مبنی بر ایجاد درگاه خدمات از ابتدای سال در استانداری تهران و استقرار سرور در استانداری به این منظور این شایعات توسط معاون محترم استاندار تکذیب گردید .
بر همین اساس حسب سوال از مهندس انتظارخیر مدیرکل محترم و دبیر کارگروه، مبنی بر ایجاد شرکتی با حمایت و محوریت استانداری تهران این امر نیز از سوی ایشان تکذیب گردید .
با توجه به مراتب فوق حسب دستور جناب آقای دکتر امامی هرگونه نشست در خصوص انجمن استان تهران با هر عنوانی تا اعلام مسیر اجرائی از سوی استانداری تهران متوقف گردید.

همچنین با دستور آقای مهندس انتظار خیر مدیرکل محترم فناوری اطلاعات با توجه به استعلام خدمات دولتی که اخیرا دفاتر استان تهران در این خصوص با مشکل مواجه بودند با اعلام کانون کشوری حسب استعلام از طریق درگاه این امر مورد تائید استانداری خواهد بود.
نظر به مراتب فوق و به منظور تنویر افکار دفاتر عزیز اعلام میدارد از آنجائیکه درگاه الکترونیکی دفاتر پیشخوان دولت بر اساس ابلاغیه کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان دولت و تبصره 3 ماده 14 مصوبه شورای عالی اداری از سوی ریاست محترم جمهوری  به کانون کشوری تفیذ شده است وتوسط مجموعه های تخصصی امور اجرائی آن انجام می شود اخیرا ملاحظه شده است کسانی در نشستهایی با دفاتر با بیان مطالب خلاف واقع نسبت به تحریک دفاتر اقدام می نمایند و این امر را در گروههای اجتماعی توسعه می دهند که با توجه به خویشتنداری کانون کشوری تا این زمان در این خصوص، متاسفانه این امر تبعات مخربی را در توسعه خدمات و ذهنیت دفاتر و مسئولین برجای گذاشته است.
که در همین خصوص مراتب ضمن هماهنگی با پلیس فتا در حال پیگیری است.