نشست روسای انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت کشور با محوریت بررسی موضوع همراه اول برگزار شد

Views: 0

روز چهارشنبه مورخ 19/12/94 انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت کشور گرد هم آمدند تا ضمن بررسی اقدامات یکساله کانون و برنامه های سال 95 در خصوص اقدامات همراه اول اتخاذ تصمیم کنند دفاتر به ستوه آمده از برخوردهای یکسویه همراه اول به حدی از این رفتار ناراحت شده اند و در فشارند که این امر منجر به نشست اضطراری انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت کشور گردید .
در این نشست که با حضور مسئولین کارگروه راهبری کشور برگزار شد پس از استماع نقطه نظرات انجمنهای کشور در نهایت تصمیم متخذه بر این اساس با امضاء نمایندگان استانی انجمنهای کشور به اجماع رسید .

بر اساس این تصمیم کانون ملزم شد تا نامه تهیه شده را به عنوان آقای مهندس صدوقی مدیرعامل محترم همراه اول و مراجع مرتبط ارسال کنند.

با توجه به این متن از روز شنبه مورخ 21/12/94 به مدت 72 ساعت از همراه اول درخواست شده تا با برگزاری جلسه ای در کارگروه راهبری کشور با توجه به ابلاغیه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اقدام و نسبت به بازنگری متن قرارداد که بر اساس آن تمام مفاد آئین نامه نادیده گرفته شده است و با دریافت تضامین سنگین بعد از سالها همکاری و کاهش ضریب حساسیت این تضامین تناسبی با خدمات و نرخهای خدمات مذکور ندارد و از طرفی طی روزهای اخیر به صورت یکطرفه تعداد زیادی از دفاتر در کشور قطع سرویس گردیده اند اقدام نماید .
بدیهی است در صورت عدم تحقق انتظارات دفاتر کلیه دفاتر با نصب بنری در کنار دفتر خود در کل کشور از ارائه خدمت همراه اول تا رفع مشکل و توجه به انتظارات خودداری خواهند ورزید.