رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور و شورای نرخ گذاری کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان دولت در جمع روسای انجمنهای دفاتر پیشخوان خدمات دولت

Views: 3

پیشرفتهای فنی و زیرساختی در مجموعه کانون کشوری چشمگیر و قابل اتکا و منجر به شفافیت گردش امور است ، اجازه ایجاد درگاههای موازی را نخواهیم داد.


مهندس شجاعان در بازدید از بخشهای مختلف تخصصی کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت  که حدود یکساعت به طول انجامید و پس از افتتاح سالن گفتگوی کانون کشوری که از این پس جلسات کانون در این مکان برگزار خواهد شد در جمع روسای انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت گفت امروز شاهد توسعه و پیشرفت بسیار خوب ، تخصصی و فنی در حوزه های مختلف پیشخوان بودم و این امر نشان می دهد دولت می تواند روی این بخش حساب باز کند و خدمات خود را به آن بسپارد.

وی با تاکید بر اینکه کانون به عنوان مجری درگاه می بایستی هرچه بیشتر در راستای توسعه زیرساختها و امکان ایجاد نظارت برای مجموعه کارگروههای استانی و اهبری کشور اقدام نماید گفت به هیچ وجه نمی پذیریم که درگاه دیگری در کنار درگاه موجود ایجاد شودو جلوی این موضوع را خواهیم گرفت .
وی با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام در بین انجمنهای کشور گفت دولت از هرچه صدای ناسازگاری و ناهماهنگی بدهد می ترسد و این امر موجب تردید و عدم تسهیل امور دفاتر خواهد شد .


وی تاکید کرد کانون باید با توسعه زیرساختهای درگاه زمینه حضور همه خدمات دهندگان را با امکان نظارت برای کارگروه راهبری فراهم کند و نباید ایجاد انحصار بنماید. تا زمینه برای رقابت خدمات دهندگان در این بستر فراهم گردد.