پیام نوروزی دبیرکل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت به مناسبت آغاز سال95

Views: 0

 

بسمه تعالی

اینک که به لطف خالق هستی برگ دیگری از فصول زندگی ورق می خورد و روح طراوت و شادی در جان زمین این مام بشریت دمیده می شود و دلهایمان با ذکر یا مقلب القلوب و الابصار بهاری می شود، نسیم خنکای صبحگاهی بر چهره مان وزیدن می گیرد و این حس خوب،  پیام آغازی دیگر میدهد پیامی برای با هم بودن و در کنار هم ماندن و تلاش کردن با هم و برای هم و نه بر هم .
سال 1394 با تمام نشیب و فرازش گذشت، سالی که سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان دولت در آن تحقق یافت و با رونمائی از سه خدمت ماندگار برای اولین بار محوریت خود را ارتقاء کیفی توسعه خدمات قرار داد و خوشبختانه در روزهای پایانی سال توانستیم هر سه خدمت را به مرحله عملیاتی برسانیم که قطعا در بهار سال 95 این خدمات در کشور فراگیر خواهد شد.

بی شک عملیاتی نمودن این خدمات ورود به عرصه جدیدی از تعامل و توسعه یافتگی شبکه یکپارچه دفاتر پیشخوان خدمات دولت  به محوریت کانون خواهد بود تا دستگاه ها به عنوان یک بازوی اجرائی و فنی بتوانند به آن تکیه کنند و امور خود را توسعه دهند .
در سال جدید با سرلوحه قراردادن  پیام مقام معظم رهبری  که سال 1395 را سال مقاومت اقتصادی، اقدام و عمل نامیدند حداقل دو اتفاق بزرگ در راه دفاتر پیشخوان دولت است که مقدمات آن به پایان رسیده و فرآیندهای آن در شرف نهائی شدن است و امید آن داریم تا با مشارکت جدی تمام دفاتر کشور زمینه عملیاتی نمودن این دو برنامه مهم فراهم شود برنامه هائی که ماهیت اقتصادی دفاتر را تغییر خواهد داد و با زیرساختهای ایجاد شده درگاه الکترونیکی  با یک شیب ملایم شبکه دفاتر پیشخوان دولت را تبدیل به یک شبکه متمایز می کند . نیازمندیهای ایجاد چنین تحولی حفظ اتحاد، مقابله با چندپارچگی ، ارتقاء کیفی ارائه خدمات و دانش فنی و تخصصی دفاتر می باشد که در برنامه های کانون در سال نود و پنج قرار دارد.