اطلاعیه/نتیجه جلسه مشترک کانون با شرکت همراه اول(18/01/94)

Views: 3

پیرو جلسه برگزار شده در روز دوشنبه مورخ  16/1/95 فی مابین نمایندگان کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور با نمایندگان معاونت امور مشترکین شرکت همراه اول نقطه نظرات و انتظارات دفاتر پیشخوان دولت منعکس و پس از بحث و بررسی مراتب زیر مورد توافق واقع گردید .
1-با توجه به بند 12- 5 قرارداد تنظیم شده با دفاتر مبنی بر تغییر آدرس دفاتر برای مدت سه سال مقرر گردید در صورت درخواست دفاتر برای جابجائی مراتب توصیه ای از سوی کانون و انجمنهای استانی اخد گردد و بر اساس آن نتیجه به دفتر اعلام گردد.
2-در خصوص تغییر نام که دفاتر دچار مشکل بودند در صورتی که پروانه خود را تغییر نام دهند شخص جدید به عنوان متقاضی جدید شناخته خواهد شد و براساس شرایط و ضوابط پیشنهاد دفتر بررسی و با داشتن شرایط گروه B ، با گروه B  دفتر موافقت خواهد شد.
3-در خصوص اخذ تضامین با توجه به پیشنهاد کانون مقرر گردید ضمن اخذ تائیدیه از جناب آقای کاظمی با برگزاری نشستی کارشناسی نسبت به تعیین سطح ریسک دفاتر اقدام و بر اساس آن به صورت ترکیبی و ارائه ضمانت نامه تجمیعی از سوی کانون برای دفاتر در این خصوص اقدام گردد.( حداکثر زمان یک ماه )
تبصره : با توجه به ضرورت تعیین شرایط بند فوق تا زمان اتخاذ تصمیم و تفاهم در این بخش روند اجرائی فعالیت دفاتر به شکل قدیم و تا یکماه آینده ادامه خواهد یافت.
4-به منظور تسهیل امورکلیه دفاتر قطع سرویس شده با ابلاغ همراه اول مجددا سرویسشان برقرار خواهد شد.
5-در خصوص دفاتری که تغییر نام خواهند داد تا تعیین وضعیت بند 3 دفاتر جدید می بایستی نسبت به ارائه ضمانت نامه 100 میلیون ریالی و چک مربوطه اقدام نمایند

کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت ضمن تشکر از تمامی انجمنها و دفاتر کشور و شرکت همراه اول، بر این باور است با توجه به مراتب فوق و تشکیل جلسات منظم دوره ای با همراه اول زمینه تعاملات مناسب تر فی مابین فراهم گردد.

روابط عمومی کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور