جلسه بررسی و رفع مشکل بوجود آمده برای دفاتر شهری و روستائی در حوزه خدمات پست بانک برگزار خواهد شد

Views: 6

 

جلسه بررسی و رفع مشکل بوجود آمده برای دفاتر شهری و روستائی در حوزه خدمات پست بانک طی چند روز آتی برگزار و راهکارهای برون رفت از آن اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور جلسه بررسی مشکلات دفاتر شهری و روستائی در حوزه خدمات پست بانک طی چند روز آینده با مسئولین پست بانک برگزار و راههای برون رفت از این مشکل اعلام خواهد شد.

بدنبال اعتراضهای دفاتر شهری و روستائی از ابلاغیه جدید پست بانک ایران که از مدتها قبل با فشار آوردن به دفاتر در قالب بخشنامه های یکسویه مبنی بر ارائه تعهدنامه های محضری سنگین، اعمال استانداردهای سنگین به دفاتر و در نهایت ارجاع مشتریان جهت افتتاح حساب به شعبه ناظر به اوج خود رسید.
این امر کورسو امید دفاتر را به خصوص در نقاط روستائی  به بقاء از بین برد و این امر موجب اعتراضهای فراوانی در گروههای اجتماعی و در تماس با کانون کشوری گردید
از همین روی با پیگیریهای کانون کشوری و ارسال نامه به مدیرعامل محترم پست بانک ضمن اعلام نارضایتی دفاتر در این خصوص درخواست وقت جلسه ای برای بررسی موضوع و برون رفت از این مشکل صورت پذیرفت که با دستور مدیرعامل مقرر شد تا طی روز جاری با برگزاری جلسه ای راههای قابل اجراء بررسی و مراتب به اطلاع دفاتر برسد.

 

روابط عمومی کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور