نشت دبیرکل کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت با مدیرعامل پست بانک

Views: 5

پیرو خبر اعلام شده، صبح روز چهارشنبه مورخ 25/01/94 طی جلسه ای با حضور آقای فلاح دبیرکل کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت با دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک مسائل و مشکلات مبتلا به دفاتر کشور بررسی شد.

در این جلسه در ابتدا آقای فلاح با بیان مشکلات دفاتر در خصوص اخذ تضامین و ضمانت های سنگین و تضمین های یک سویه و همچنین بخشنامه اخیر پست بانک که منجر به ابهام و نگرانی دفاتر شده است توضیحاتی ارائه نمود. وی گفت نگرانی از فرآیندهای ابلاغی پست بانک چشم انداز مبهمی را برای دفاتر ایجاد کرده و دفاتر هیچ امیدی به آبنده ندارندهمین امر باعث شده است اعتراضات زیادی به کانون برسد.

در همین خصوص دکتر فرحی با برشمردن تلاشهای صورت گرفته برای توسعه و بهبود کیفیت خدمات در شبکه دفاتر گفت امسال اعتباراتی را برای تجهیز دفاتر تخصیص داده ایم و سعی خواهد شد نسبت به تکمیل سبد خدمات دفاتر و ارتقاء آن که منجر به افزایش درآمدآنها شود اقدام گردد.

وی با این که دستگاه های نظارتی از جمله بانک مرکزی جمهموری اسلامی ایران الزاماتی را ابلاغ نموداند که لازم است رعایت کنیم از همین روی بخشنامه مربوطه ابلاغ شده است.وی با پذیرش اثرات تغییر در فرآند دفاتر گفت در حداقل زمان ممکن به راهکارهای نوین و الکترونیک نسبت به ارتقاع سطح خدمات و افزایش درآمد دفاتر با استفاده از سامانه بانکداری باز اقدام خواهد گردید.

همچنین طی جلسات با بانک مرکزی سطح و نوع خدمات دفاتر مذکور تعیین و اعلام  خواهد شد.

شایان ذکر است بر همین اساس اطلاعیه در سیمیا برای دفاتر قرار گرفت.

 

روابط عمومی کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور