اطلاعیه شماره (76) کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینان/بخشنامه در خصوص نحوه عملکرد در خصوص پرونده های ناقص و کارت های رسوبی مرزنشینی

Views: 12

روز پنجشنبه مورخ 7/5/95 سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خراسان رضوی میزبان مجموعه های مرتبط با حوزه مرزنشینی شامل اداره کل قوانین و مقررات سازمان توسعه تجارت ، شرکت تار و کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و نماینده انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان خراسان رضوی  بود .
در این جلسه که دفاتر پیشخوان خدمات دولت و نمایندگان تعاونیهای مرزنشینی نیز حضور داشتند از ساعت 10 صبح تا 16.30 به طول انجامید و با توجه به مباحث مطروحه موارد زیر به تصویب رسید.


1-مقرر گردید با توجه به مصوبه کارگروه مربوطه کلیه کارتهای رسوبی در دفاتر حداکثر تا پایان 20/5/95 به صورت پس کرایه به اتفاق صورتجلسه تنظیمی به شکل زیر برای کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور به آدرس تهران – خیابان ستارخان – خیابان پاتریس لومومبا کوچه یکم پلاک 2 ارسال گردد.
2-کلیه پرونده های ناقص در دفاتر قبل از سال 93 به بایگانی راکد سپرده خواهد شد و از کارتابل دفاتر خارج می گردد لیکن پرونده های جاری هرچه زودتر باید تکمیل و مراحل صدور کارت آن طی شود .