دیدار هیئت مدیره کانون کشوری و انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور با ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام

Views: 30

دیدار هیئت مدیره کانون کشوری و انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور با ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام

دبیرکل کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور ضمن تشکر از حضور حماسی و اتحاد و همدلی هیئت مدیره انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت در کنار اعضاء هیئت مدیره کانون کشوری گفت این اتحاد زمینه ای برای پیگیری جدی مطالبات دفاتر پیشخوان کشور از مسئولین عالی رتبه نظام است .
فلاح گفت بیانات رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولیتهای مجمع به عنوان بازوی مشورتی مقام معظم رهبری در قالب تدوین سند چشم انداز 1404 این امکان را فراهم می آورد تا به صورت جدی بتوانیم مطالبات دفاتر را پیگیری کنیم و نقشی اساسی تر را در تدوین سند چشم انداز برای آنها فراهم کنیم .

عضو کمیسیون تخصصی دولت الکترونیک گفت ارائه گزارش عملکرد دفاتر و تاریخچه اقدامات آنها و تعبیر حضرت آیت الله  هاشمی رفسنجانی از فعالیتهای مشابه در کشور بیانگر طی مسیر سخت لیکن درست شبکه دفاتر پیشخوان دولت بود .
وی گفت با توجه به گزارشات ارائه شده و طرح مشکلات از سوی روسای منتخب انجمنهای استانی مجمع تشخیص مصلحت نظام آمادگی خود را در جهت پیگیری مطالبات بحق دفاتر اعلام کرد
فلاح گفت با توجه به تاثیر این حضور قطعا دیدارهای مشابه ای را با مسئولین عالی رتبه نظام برنامه ریزی خواهیم کرد تا سطح سازمانی شبکه دفاتر پیشخوان دولت را تثبیت نمائیم .
در همین خصوص تقاضاهائی در راستای انتظارات دفاتر تقدیم ریاست محترم مجمع گردید.

 

روابط عمومی کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخ عمومی کشور