مشکلات دفاتر پیشخوان دولت موضوعات روزانه و داخلی است که در هر صنفی وجود دارد و این مسئله به رسانه های خارجی ارتباطی ندارد

Visits: 720

کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت

علی فلاح دبیرکل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت با توجه به مراجعه تعدادی از دفاتر پیشخوان دولت به نمایندگی از سوی دفاتر فعال در حوزه پستی که نسبت به عملکرد شرکت پست در شیوه برخورد و برنامه ریزی جدید آن و پرداخت حقوق خود اعتراض داشتند گفت این حق دفاتر است که برای پیگیری مطالباتشان به مجموعه صنفی خود و در واقع خانه خود مراجعه کنند و این امر طی سالیان گذشته و در دولتهای مختلف وجود داشته است.
عضو کمیسیون تخصصی دولت الکترونیک گفت بیشتر اعتراض دفاتر به شیوه عملکرد یکسویه شرکت پست بر می گردد و دفاتر از سازمان تنظیم مقررات و وزارت ارتباطات نیز به واسطه نوع نگاهش به شرکت پست و رفتار یکسویه با دفاتر و دستورالعمل ابلاغی اعتراض دارند و بحق دنبال تصویب قانون برای تعیین جایگاه خود در تصمیم سازیها و حفظ منافع و سرمایه گذاریهای خود می باشند .
در همین خصوص هفته گذشته نشستی با معاون وزیر و مدیرعامل پست برگزار و مقرر شد ظرف مدت دو هفته نسبت به بررسی طرح پیشنهادی و در نظر گرفتن حقوق دفاتر اقدام شود ولی بیانات معاونت فنی شرکت پست نگرانی دفاتر را رفع نکرد و این امر منجر به حضور دفاتر فعال در مجموعه صنفی آنها شد .
فلاح گفت خواست دفاتر خواست منطقی است و ما بجز وزارت ارتباطات با سایر نهادهای نظارتی و تصمیم گیری در ارتباطیم و همه عزیزان دلسوزانه موضوع را پیگیری خواهند کرد و اگر در وزارت ارتباطات به نتیجه نرسیم قطعا از طریق قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی موضوع پیگیری خواهد شد.
که این امر هم اینک نیز در حال پیگیری است وی ادامه داد ما امیدواریم نقطه نظرات دفاتر در تعامل با وزارت ارتباطات و شرکت پست تامین شود ولی اینکه از فضای مدنی و حق دفاتر برای مراجعه به مجموعه صنفی خودشان بخواهند خوراک سیاسی ایجاد کنند این امر اصلا مورد تایید کانون و دفاتر نیست و اساسا نیازی به کمک کسانی که در این شرایط سخت کشور ما را تحریم نموده اند و عرصه را برای مردم تنگ کرده اند نداریم .
با توجه به بیانات آرام و درخواست دفاتر در روز جاری ، طی روزهای آینده با مسئولین مکاتبات و پیگیری های لازم به مرحله اجرا در خواهد آمد

  روابط عمومی کانون دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی کشور