کارکنان دفاتر پیشخوان دولت واکسینه می‌شوند

Views: 257

دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت: همه مدیران و کارکنان شبکه دفاتر سراسر کشور چه در بخش عملیاتی و چه در بخش ستادی در روز‌های آینده دز اول واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون علی فلاح حقیقی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: از ابتدای کرونا در اسفند ماه سال ۱۳۹۸، به واسطه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت به عموم مردم در سراسر کشور از جمله خدمات پستی، فعالیت همکاران ما در شبکه دفاتر پیشخوان تعطیل نشد و در این دوران پر خطر همکاران ما بدون وقفه فعالیت در حوزه خدمت رسانی به مردم را ادامه دادند.
وی با اشاره به فوت بعضی از همکاران دفاتر پیشخوان دولت در ایام کرونا اظهار کرد: از همان روز‌های ابتدایی به دلیل نوع شغل کارکنان دفاتر و لزوم ارتباط با مردم، همکاران پیشخوان در خط مقدم کرونا هم قرار گرفتند. بخش عمده‌ای از مدیران و کارکنان دفاتر، هم در بخش عملیات اجرایی و هم در ستاد به کرونا مبتلا شدند و بعضی از همکاران و خانواده‌هایشان را هم از دست دادیم، به دلیل اینکه آن‌ها در مواجهه با مردم بودند.
دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت ادامه داد: کانون پیشخوان در همان ایام از زمانی که موضوع واکسیناسیون مطرح شد، به‌عنوان یکی از شغل‌های حساس موضوع واکسیناسیون همکاران را پیگیری کرد. با عنایت به پیگیری‌های چند ماهه گذشته در این خصوص و خوشبختانه با مساعدت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فرآیند واکسیناسیون
عزیزان در دستور کار قرار گرفته است و انشاالله در چند روز آینده با توجه به این که اطلاعات دفاتر در حال بارگزاری در سامانه وزرات بهداشت هست این فرایند به مرحله اجرا در خواهد آمد.
فلاح گفت: لازم به ذکر است از آنجایی‌که بعضی از همکاران محترم در شبکه دفاتر پیشخوان دولت شماره موبایلشان اعلامی در فراخوان نداشته اند در صورت ارسال نشدن پیامک به این عزیران برای دریافت واکسن می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون و استعلام کد ملی، فرآیند واکسینه شوند.
فلاح خاطرنشان کرد: با پیگیری، به تدریج در سایر شهر‌ها و استان‌ها هم فرآیند واکسیناسیون انجام می‌شود. همه مدیران در بخش‌های ستادی و عملیاتی و کارکنان در تمام سطوح شامل این طرح هستند.