واگذاری خدمات شركت گاز به دفاتر پيشخوان دولت

Views: 10093

دبیر کل کانون کشوری پیشخوان دولت: همه خدمات شرکت گاز استان تهران به دفاتر پیشخوان واگذار شده و مشترکان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر خدمات را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت ؛ علی فلاح حقیقی در جلسه با مسئولان گاز استان تهران ، اظهار داشت: اين اقدام به منظور افزايش رضايتمندي مشتركان شركت گاز و دسترسي آسان به خدمات اين شركت انجام شده است.


وي گفت: يكي از مشكلات مشتركان گاز طبيعي فقط امكان دريافت خدمات از ادارات تابعه شركت گاز استان بوده كه با برون سپاري خدمات، شرايطي فراهم شده است كه مشتركان و متقاضيان بدون اتلاف وقت و تردد اضافي در چندين نقطه از شهر اين خدمات را دريافت كنند.
فلاح تصريح كرد: هدف از برون سپاري خدمات، افزايش رفاه و تسهيل در امور مشتركان است كه باعث مي‌شود مراجعه مردم به ادارات تابعه شركت گاز كاهش يابد.
وي افزود: انتظار مي رود با تدابير انديشيده شده و توسعه دولت الكترونيك، خدمات رساني به مردم با روش هاي مطلوب تري صورت گيرد و برون سپاری خدمات در ارگان های دیگر هم انجام شود .
فلاح ادامه داد:1- درخواست تغییر نام ( شامل : نام مشترک و اصلاح آدرس پستی مشترک‌)

2- درخواست صدور قبض المثنی

3- ارایه استعلام سازمان ها (دفترخانه رسمی/ شهرداری ها)

4- درخواست اعلام تسویه حساب (محضری -استعلام بدهی)

5- درخواست قطع جریان گاز

6- درخواست قطع جریان گاز و جمع آوری منصوبات(به علت تخریب و نوسازی/عدم سکونت / طرح شهرداری)

7- درخواست وصل جریان گاز مشترکین بدهکار قبلا در دفاتر انجام می شد که در حال حاضر با توافق صورت گرفته و راه اندازی سامانه جدید و جایگزینی به جای سامانه قدیم در دفاتر خدمات ذیل هم بعد از این از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می شود .
خدمات :
1- درخواست معرفی متقاضیان به دفاتر سازمان نظام مهندسی
2- درخواست اشتراک پذیری مشترکین جزء
3- درخواست اشتراک پذیری مشترکین عمده
4- درخواست جمع آوری علمک
5- درخواست جا به جایی علمک
6- درخواست نصب علمک
7- درخواست بررسی و تغییر نوع تعرفه ( نوع مصرف)
8- درخواست تعویض کنتور به علت خرابی/ تست کنتور
9- درخواست بررسی و اصلاح صورتحساب
10- درخوست تفکیک کنتور
11- تغییر ظرفیت (تغییر لوله کشی/ تغییر تعداد واحد)
12- درخواست اقاله/ فسخ قرارداد
13- ثبت رقم کنتور مشترک جزء (نبود خوانی)
14- رفع اشکال قبض
15- ارایه جزییات محاسبه قبض خدمات ارائه شده شامل صدور قبض المثني، تغيير نام مشتركان، كسر بدهي، سوابق صورتحساب و سوابق قبوض پرداختي است كه مشتركان و متقاضيان شركت گاز مي توانند با مراجعه به دفاتر پيشخوان نسبت به دريافت خدمات اقدام كنند.

آقای دکتر فلاح اعلام کردند دفاتر ملزم هستند در فرصت تعیین شده وارد مرحله جدید استفاده از خدمات شرکت گاز شده و آموزش لازم را برای ارائه خدمات به مراجعین محترم ببینند .دفاتر پیشخوان در صورت عدم آموزش و نام نویسی برای سامانه گاز در شهر تهران نمی توانند من بعد خدمات شرکت گاز را به مراجعه کنندگان ارائه دهند .