افتخاری دیگر برای خانواده پیشخوان دولت/ تندیس نقره ای و تندیس طلایی ملی

Views: 331

سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان

 

کانون دفاتر پیشخوان دولت ؛ تندیس نقره ای و تندیس طلایی ملی سال های 1399 و 1400 رعایت حقوق مصرف کننده را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون دفاتر پیشخوان دولت؛ در مراسمی که با حضور معاون و مدیران ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جمعی از مدیران بخش های تخصصی هولدینگ پیشخوان خدمات ایرانیان در محل کانون برگزار شد، ضمن بازدید از بخش های مختلف این شرکت، تندیس ملی نقره ای و طلایی سال های 1399 و 1400 برای دو دوره متوالی به این کانون اهدا شد.
این نشان که عالی‌ترین نشان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است در رقابتی سخت و تنگاتنگ و پس از ارزیابی‌های کمی و کیفی، به تعداد معدودی از برندهای پیشرو و مشتری‌مدار تعلق می گیرد.
علی فلاح دبیر کل کانون دفاتر پیشخوان دولت در طی مراسم با اعلام خدمات قابل عرضه در دفاتر پیشخوان به آحاد مردم و گزارشی از زیر ساخت ها و توان فنی کانون از جمله احراز هویت بیومتریک، براساس پایگاه داده ثبت احوال و همین طور اعتبار سنجی آنان اظهار داشت؛ در حوزه هایی اعم از ارائه خدمت، تولید نرم افزار های خدمت رسانی، ارتقاء ارتباط با مشتریان CRM و تسهیل گری خدمات برای دستگاه های دولتی و خصوصی را میتوان به سرعت تبدیل به محصول جهت ارائه به مردم و مصرف کنندگان دانست.
وی در ادامه ضمن گلایه از عدم افزایش نرخ خدمات قابل ارائه در دفاتر سطح کشور از چهارسال گذشته، با توجه به افزایش چشم گیر نرخ تورم و تاثیر مستقیم آن بر لوازم مصرفی و نیروی انسانی به مشکلات عدیده ای که به صورت مستقیم برای 17000 دفتر و بیش از 200.000 خانوار به صورت غیر مستقیم در سطح کشور را تحت تاثیر گذاشته اشاره کرد. وی ادامه داد سیاست گذاری ها و موازی کاری ها عملا توان قابل‌توجهی از بدنه مدیریتی و کارشناسی مجموعه را، صرف اثبات مکرر توانمندی و اعتبار اثبات شده می نماید و به جای تمرکز بر ارتقا کیفیت خدمات به مشتریان، افزایش ارائه خدمات در این بستر به ناچار انرژی زیادی از بدنه مجموعه را به خود اختصاص می دهد.
در پایان حسین زاده قشمی از مدیران ارشد سازمان حمایت عنوان داشتند می بایست در حوزه GR (متخصصانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با روابط عمومی مرتبط هستند) شخصیت هایی را شناسایی کنیم که درک مناسبی از بخش خصوصی، دولتی و حاکمیتی داشته باشد که با توجه به ظرفیت ها و روحیه ای که کانون دفاتر پیشخوان دولت دارد مستعد پایلوت شدن در این حوزه است تا به کمک آن در بخش جایزه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، ارزیابی های ملی و بحث انجمن ها و … کمک گرفت.
حسین زاده قشمی با اشاره به اهمیت جلب رضایت مردم و مشتریان، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم در اصل سازمان حمایت از مصرف کنندگان، اهدا کننده این تندیس نیست بلکه مردم اهداکننده این تندیس محسوب می شوند.
دبیر جایزه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بدون شک با توجه به گستردگی خدمات قابل ارائه در دفاتر به تعداد مخاطبان و مصرف کنندگان میلیونی کانون دفاتر پیشخوان دولت جزء معدود مجموعه هایی است که در این سطح رضایت مندی بین مخاطب و مصرف کننده قرار دارد واینکه هیچگونه شکایت مردمی و پرونده تعزیراتی نداشته که تندیس و جایزه حمایت از مصرف کنندگان را دریافت کرده و به شدت روی معیارهای مشتری مداری و شاخصه های ارتباط با ذینفعان موفق بوده که دو دوره متوالی این تندیس ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده است که این نیز نکته حائز اهمیتی می باشد.
در این مراسم دکتر تقوی شوازی معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای سرمایه ای با اشاره به آماری از تعداد دفاتر، زیرساخت های ایجاد شده و سطح اشتغال دفاتر، این شکبه گسترده را یک “شبکه ممتاز و قابل اتکاء”،که با استمرار و تلاش بیشمار مدیران محموعه به نتیجه رسیده عنوان کرد.
کانون دفاتر پیشخوان دولت با دارا بودن بیش از 17000 دفتر در سراسر کشور یکی از بزرگترین سرویس دهندگان خدمات دولتی و عمومی می باشد.