پیام تبریک دبیر کل کانون دفاتر پیشخوان به مناسبت روز خبـرنـگار..

Visits: 157

به گزارش روابط عمومی کانون انجمن کارفرمائی دفاتر پیشخوان دولت، دکتر علی فلاح دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در آستانه فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار طی پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت .

در متن پیام آمده است؛

“حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس” حضرت محمد صلی الله علیه و آله

هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی، روز بزرگداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته و فرزانه‌ای به نام خبرنگار است؛ خبرنگارانی که چراغ روشنی‌بخش آگاهی و اطلاع‌رسانی را همواره روشن نگه‌داشته و در راستای تعالی و پیشرفت جامعه گام برمی‌دارند.

روز خبرنگار، روز تکریم صاحبان اندیشه و قلمی است که با آزادگی برای توسعه و تعالی ایران عزیز تلاش می کنند. شهدای عرصه خبر و در راس آنها شهید صارمی بهترین الگو برای صداقت، امانتداری و پاسداری از ارزشهای انسانی هستند.

وی افزود: این روز فرصتی مغتنم و گران‌بها برای تجلیل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران و صاحبان قلم و اندیشه در فضای مکتوب و مجازی است که در جهاد تبیین با جبهه یاس و ناامیدی، جهل و دروغ، تباهی و رسوایی در ستیز اند و در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اشکالات و نقیصه‌های موجود در مسیر خدمت به مردم و همچنین نظارت بر امور و هدایت افکار عمومی، شبانه‌روز در تلاش و مجاهدت هستند.

بی شک دستیابی به قله های توسعه جامعه در سطوح مختلف و رسیدن به آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با آگاهی بخشی صحیح محقق نخواهد شد. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

در پایان بیان داشتند؛ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر خبرنگار، تبریک فرارسیدن روز خبرنگار را به این قشر فرهیخته و مجاهد که با تلاش و کوشش در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی اهتمام می ورزند، متعهّدانه ارج می‌نهم و از حضرت دوست تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما خبرنگاران عزیز، سختکوش و دلسوز را مسئلت دارم.

 

روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت-کد خبر: 40251702