تسلیت دبیر کل کانون دفاتر پیشخوان دولت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی 1402؛

Views: 159

دکتر فلاح؛ دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت طی پیامی اربعین حسینی را به کلیه همکاران ستادی و دفاتر پیشخوان سراسر کشور تسلیت عرض نمود. متن پیام به شرح زیر است:

روابط عمومی کانون:

بسمه تعالی

اینک قریب چهل روز از غروب غم فزای شهادت شقایق ها می گذرد و اینکه از صدای تحسن شلاق خزان بر پیکر آلاله ها، اربعینی می گذرد و اسارت و سیلی، غربت، فریاد و بیدادگری سهم حاملان پیغام قاصدک های عترت و عظمت شد.

“بَکَتِ السَّماءُ عَلَی الحُسَینِ أربَعینَ یَوْماً بِالدَّمِ – آسمان چهل روز بر حسین علیه‌السلام خون گریست.” امام صادق (ع)

حماسه حسینی عظمتی بزرگ را در تاریخ رقم زد و این نهضت اسلامی، چراغ راه مبارزان راه ظلم در سرتاسر دنیا قرار گرفت و به بشریت درس مقاومت و ایثار و نپذیرفتن ظلم را داد، از زیبایی‌های اربعین حرکت عاشقان و مشتاقانی است که با پای پیاده به هدف زیارت حضرت، مسافت‌های طولانی را طی می‌کنند و این حرکت در واقع نماد استکبار ستیزی، استعمار ستیزی، ذلت ناپزیری و آزادی خواهی عاشقان و رهروان امام حسین (ع) است، به گفته حضرت امام خمینی (ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی: تکریم این روز، تداوم بخش نهضت عاشوراست.

تنها زیارت اربعین سید الشهداء علیه السلام است که مؤمن خالص را از دیگران تمایز می دهد, و دوستان اهل بیت علیهم السلام را از غیر آنان جدا می کند. مؤمن واقعی کسی است که نگذارد آثار نهضت حسین علیه السلام فراموش شود و در قدردانی و شرکت در هدف آن حضرت کوتاهی نورزد.

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ پیشخوان دولت ضمن عرض تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان و یاران با وفایشان را به محضر مقدس حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  و تمامی هموطنان، بخصوص همکاران ستادی، مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت، ازخداوند بخشنده و مهربان سلامتی خواهانم. امید اینکه بتوانیم پیروان راستین حضرت سیدالشهدا (ع) باشیم. التماس دعا

دبیر کل کانون؛ علی فلاح

روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت