دور دوم سفرهای استانی، با حضور دفاتر پیشخوان استان اصفهان

Views: 225

گردهمایی استانی دفاتر پیشخوان با حضور مدیران دفاتر پیشخوان استان اصفهان برگزار شد.

باید مشتری را صید کنیم…

به گزارش روابط عمومی کانون به نقل از روزنامه نسل فردا؛ دکتر علی فلاح دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان در این جلسه حضور داشت؛ با تاکید برا ینکه عهد میبندیم در کشور گام جدیدی برای دفاتر پیشخوان برداریم و ثابت کنیم این دفاتر دوره گذار ندارد گفت: امروز بعد از ۱۳ سال پیگیری در دو حوزه پیشخوان پست و تایید امنیتی زیر ساخت های ما انجام شده است . وی افزود : ۳۳ و هفت دهم درصد ترافیک پست در دفاتر پیشخوان است ولی باید از این پس بر اساس مدلهای نوین مارکتینگ دنبال مشتری رفته و مشتری را صید کنیم. دکتر فلاح با اشاره به اینکه یکی از هاب های اصلی ما در استان اصفهان است اذعان داشت: ما دارای اپراتور ویژه خود هستیم و به دنبال این خواهیم بود که تا آخر سال آن را توسعه دهیم. وی به این نکته نیز اشاره کرد که دفاتر پیشخوان باید در حفظ ، نگهداری و پایش و خدمات مبتنی بر دیجیتال کار کنند گفت: به دنبال این هستیم که شما را به مشاوره های مالیاتی کسب و کار کشور تبدیل کنیم و همچنین دفاتر پیشخوان از حوزه اپراتوری تبدیل به کارشناس خدمات شوند. همچنین به دنبال این هستیم تا به یک پردیس خدماتی تبدیل شویم. مدیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان همچنین در خصوص قابلیت های روزنامه نسل فردا نیز عنوان کرد: ظرفیت های روزنامه نسل فردا به عنوان یک شریک استراتژیک ۱۲ ساله برای ما بسیار ارزشمند است و طبق هماهنگی با نسل فردا قرار بر این شده تا در قالب یک جدول خدمات ، همکاری این روزنامه را با دفاتر پيشخوان عملیاتی کنیم. وی ادامه داد: روزنامه نسل فردا یک روزنامه کشوری و حرفه ای است و از همین رو مخاطبین بسیار زیادی در سطح کشور دارد و در واقع با توجه به تعاملاتی که دارد به عنوان بازوی اجرایی دفاتر پیشخوان محسوب می شود .

 

تلاش این است برای خدماتی که نرخ ندارد، نرخ داشته باشیم

هادی رستمی رییس انجمن دفاتر پیشخوان استان اصفهان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه تلاش امسال ما این است برای خدماتی که نرخ ندارد نرخ داشته باشیم گفت: در آیندهای نزدیک استارت یک قیمت گذاری را برای خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان خواهیم داشت .وی ادامه داد: در استان اصفهان در خصوص ارایه خدمات کافی نت مشکلاتی وجود دارد اما امروز در دفاتر پیشخوان آمادگی ارائه خدمت پر سود وجود دارد. رستمی در رابطه با قیمت گذاری های جديد در ارائه خدمات تصریح کرد: نرخ های جدیدی در نظر گرفته شده که اگر چه نرخ به حق ما نیست اما گوشه از زخم ها را ترمیم می کند.

 

 

افزایش همکاری روزنامه ها و دفاتر پیشخوان با راه اندازی پست پیشخوان

دکتر رضا محزونیه صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه نسل فردا نیز در این گردهمایی با تاکید بر اینکه روزنامه نسل فردا از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز و در حال حاضر در ۳۱ استان دفتر نمایندگی دارد گفت : یکی از خدماتی که روزنامه ارائه میدهد چاپ آگهی های مختلف از جمله ثبت شرکت ، حصر وراثت و مفقودی است که بخشی از این آگهی ها در پست انجام می شود ولی این ظرفیت در دفاتر پیشخوان نیز وجود دارد که می توان از آن بهره برد، البته حدود ۱۲ سال است روزنامه نسل فردا در بسیاری از دفاتر پیشخوان در سراسر کشور حضور دارد و این آگهی ها را با کمک دفاتر پیشخوان جذب و چاپ می کند که البته امیدوارم این همکاری ها با تعامل شما عزیزان پر رنگ تر شود و ما شاهد پویایی در این مسیر باشیم . وی متذکر شد: من امروز خوشحالم که بحث پست دفاتر پیشخوان در حال راه افتادن است چرا که همکاری روزنامه ها با دفاتر پیشخوان بیشتر خواهد شد و با وجود اینکه در استان اصفهان بیش از ۵۰ روزنامه ، هفته نامه و ماهنامه وجود دارد در صورتیکه دفاتر پیشخوان بحث قیمت ها را رقابتی کند استقبال چشم گیری برای همکاری از طرف روزنامه ها وجود خواهد داشت.

دکتر محزونیه با تاکید برا ینکه در کنار فعالیت های فرهنگی در روزنامه نسل فردا ، صندوق پس انداز و قرض الحسنه روزنامه نسل فردا نیز وجود دارد خطاب به مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان اعلام کرد : این صندوق آمادگی اعطای وام به کارکنان و حتی دریافت وام برای تجهیز دفاتر بدون قوانین و مقررات سخت و پیچیده بانکی را دارد.

 

روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت: کد خبر: 40282001