تسریع در بررسی درخواست‌های تجدید نظر دفاتر پیشخوان خدمات دولت با رویه جدید

بازدیدها: 121

روابط عمومی پیشخوان، دفتر نظارت بر خدمات پستی اعلام کرد که به‌منظور تسریع در بررسی درخواست‌های تجدید نظر دفاتر پیشخوان خدمات دولت، این درخواست‌ها باید مستقیماً به اداره کل فناوری اطلاعات استان ارسال شوند. پس از بررسی مستندات و دعوت از ذینفع، نتیجه به کمیته کشوری فرستاده خواهد شد. همچنین آرای نهایی به‌صورت کتبی ابلاغ می‌شود و از مراجعه حضوری به دبیرخانه کمیته کشوری جلوگیری به عمل می‌آید.

در این خبر آمده است که اخیراً درخواست‌های تجدید نظر در احکام کمیته کشوری از منابع مختلف به دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات ارسال شده و جهت بررسی به کمیته‌های استانی ارجاع می‌شوند. برای تسریع در این فرآیند، موارد زیر اعلام شده است:

  • به دارندگان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی اعلام شود که درخواست‌های تجدید نظر را مستقیماً به اداره کل فناوری اطلاعات استان خود ارسال کنند. این درخواست‌ها پس از بررسی مستندات و دعوت از ذینفع، به کمیته کشوری ارسال می‌شود.
  • آرای نهایی کمیته کشوری به‌صورت کتبی به دارندگان پروانه ابلاغ شده و در پرونده‌های مربوطه ثبت می‌شود.
  • فقط درخواست‌هایی که از طریق ادارات کل استان‌ها ارسال شوند بررسی می‌شوند و از مراجعه حضوری به دبیرخانه کمیته کشوری خودداری شود.متن کامل خبر به شرح ذیل می باشد:

ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ” تمامی استان ها”

با سلام و احترام

با توجه به اینکه اخیرا درخواست هایی مبنی بر تجدید نظر در احکام کمیته کشوری از مبادی مختلف به دفتر نظارت بر خدماتپستی و دفاتر پیشخوان خدمات واصل و جهت بررسی به کمیته های مزبور در استانها ارجاع می شود، لذا جهت تسریع در انجام امور وروالی مشخص موارد ذیل جهت استحضار و رعایت موضوع بشرح ذیل اعلام می شود :روستائی ابلاغ گردد تا کلیه ( ict) به دارندگان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات درخواست های تجدید نظر دفاتر ذینفع راسا به اداره کل فناوری آن استان ارسال و پس از طرح مجدد در کمیته استانیهمراه با بررسی مستندات اظهاری و ضمن دعوت از ذینفع و استماع دلایل مربوطه در جلسه، مراتب را در قالب فرمامضا شده به همراه مستندات کامل مجددا به دبیرخانه کمیته کشوری برای اعلام رای نهایی ارسال نمایند. F02کلیه آرای کمیته کشوری” کتبا” به دارندگان پروانه ابلاغ شود و در سوابق پرونده های تجدید نظر خواهی برای دبیرخانه کمیته کشوری ارسال گردد.در خاتمه مجددا تاکید می شود که صرفا درخواست دارندگان پروانه ای که از طریق ادارات کل ارتباطات و فناوریاطلاعات استان و اخذ تصمیم در کمیته استانی محل سکونت به کمیته کشوری ارسال شود رسیدگی گردیده و ازمراجعه حضوری به دبیرخانه کمیته کشوری اکیدا خودداری فرمایند.

دریافت نسخه اصلی نامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت – کد خبر 40372101

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *